Gå til innhold

ut å fly i sommer! :-/


♥Cherrypie♥

Anbefalte innlegg

Jeg skal fly fire ganger på 17 dager i sommer.

Jeg har flyskrekk i tillegg til at jeg er redd for at de skal skje noe med spira mi.. jeg er å redd for at jeg selv skal bli så bekjymra at jeg "mister"..ikke lett..

noenandre her som kan fortelle meg om det er farlig å fly under graviditet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var selv skeptisk til det, men det skal visstnok ike være noe farlig. I store fly blir jo trykket utlignet, det er jo bare de to siste mnd av svangerskapet de anbefaler ikke å fly.

Jeg har også flydd småfly, og det gikk helt greit uten noen problemer også. Så det skal ikke være noe farlig altså..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Jeg har også lest at det ikke skal være farlig å fly! Hos SAS er det bare siste 4 ukene før termin de ikke vil ha oss med! :) Leste at eneste faren var litt større risiko for blodpropp i beina, noe man kan unngå ved å bruke støttestrømper mens man flyr. Men tror ikke risikoen er spesielt stor for det uansett altså. (Spesielt ikke hvis du ikke har hatt det før og det ikke er vanlig i familien din!)

Så ikke bekymre deg for å fly!! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og når det gjelder det å miste så går jeg også rundt og bekymrer meg for det. Men jeg tror vi bare må bli litt flinkere til å tenke på at det er sjelden at det skjer og at det ikke er noe vi kan gjøre fra eller til uansett! Alt vi kan gjøre er å spise sunt og prøve å nyte at det er sommer, sol og vi er gravide!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...