♥Cherrypie♥ Skrevet 2. juli 2006 #1 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg skal fly fire ganger på 17 dager i sommer. Jeg har flyskrekk i tillegg til at jeg er redd for at de skal skje noe med spira mi.. jeg er å redd for at jeg selv skal bli så bekjymra at jeg "mister"..ikke lett.. noenandre her som kan fortelle meg om det er farlig å fly under graviditet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 2. juli 2006 #2 Del Skrevet 2. juli 2006 Var selv skeptisk til det, men det skal visstnok ike være noe farlig. I store fly blir jo trykket utlignet, det er jo bare de to siste mnd av svangerskapet de anbefaler ikke å fly. Jeg har også flydd småfly, og det gikk helt greit uten noen problemer også. Så det skal ikke være noe farlig altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøy@ Skrevet 2. juli 2006 #3 Del Skrevet 2. juli 2006 Heisann, Jeg har også lest at det ikke skal være farlig å fly! Hos SAS er det bare siste 4 ukene før termin de ikke vil ha oss med! Leste at eneste faren var litt større risiko for blodpropp i beina, noe man kan unngå ved å bruke støttestrømper mens man flyr. Men tror ikke risikoen er spesielt stor for det uansett altså. (Spesielt ikke hvis du ikke har hatt det før og det ikke er vanlig i familien din!) Så ikke bekymre deg for å fly!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøy@ Skrevet 2. juli 2006 #4 Del Skrevet 2. juli 2006 ...og når det gjelder det å miste så går jeg også rundt og bekymrer meg for det. Men jeg tror vi bare må bli litt flinkere til å tenke på at det er sjelden at det skjer og at det ikke er noe vi kan gjøre fra eller til uansett! Alt vi kan gjøre er å spise sunt og prøve å nyte at det er sommer, sol og vi er gravide!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå