Gå til innhold

September: I dag er det en uke siden jeg fikk i snuppa grøt!

mylittlecat

Anbefalte innlegg

Sikkert varmen som gjør det, men vil jo gjerne ha i henne litt. Eneste hun vil ha er brødskiver og disse fruktglassene. Flere som sliter med grøten? Ikke vil hun drikke noe særlig heller. Hun vil ikke ta flaske, så det blir bare littegranne av en kopp, pluss puppen da. (men er jo ikke alltid like intressert i den på dagtid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ask er heller ikkje så voldsom på grauten som han pleier, men han får no i seg ein del. Middag er det ofte verre med. Han nektar å ete babymat, enten det kjem frå glas eller eg lagar det sjølv. Så han får stort sett det vi andre et. Men han et ikkje så mykje.

Han drikk ikkje så veldig mykje heller, noko vatn + pupp, men i går kjøpte eg ei drikkeflaske til han, sånn med sportstut eller kva det heiter. Den stod saman med tutekoppar og sånn på butikken. Den flaska er visst så gøy å dikke av at han drikk ein del meir enn når han drikk frå tutekoppen din. Litt søl blir det jo, men i denne varmen tålar vi alle ein skvett vatn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me hadde og ein periode der gullguten ikkje ville ha graut. Så då gjekk det i skive, middag og frukt. Trur han var matlei rett og slett. Nå et han graut igjen med god apetitt, to gonger om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppa vår har nesten helt sluttet å spise annet enn pupp. Jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre. På Helsestasjonen sier de at jeg må bare fortsette å amme da. Tidligere var hun veldig glad i både grøt, skiver og middag, men nå er det bare gråt og en lukket munn når vi gir henne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...