Gå til innhold

Da kom hun-og det med et brak!

Anbefalte innlegg

Jaja jenter-da kom tanta tilbake til meg gitt...

Jeg som faktisk hadde et godt håp denne gangen.

Da blir det gynekolog og blodprøver på tirsdag,syklusdag 3.

Så får vi ta det derifra.I dag er jeg egentlig ganske deprimert,

men vi får satse på at det blir bedre i morgen.Så kjære jenter her inne,jeg venter på gode nyheter fra noen av dere snart.Sorry-jeg klarte ikke å levere.Men gi meg et par dager så skal jeg stille med godt mot!

Klem fra vilsågjerneC";).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5529976-da-kom-hun-og-det-med-et-brak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg,kjære Vilsågjerne:))

Huff det er alltid så utrolig tragisk og deprimerende og få den jævla tanta:((((

Jeg skjønner deg såå utrolig godt at du ble deppa, nå har jeg prøvd ett år og blir like deprimert hver eneste gang mensen kommer...

Men fatt mot,det blir snart vår tur også,det har jeg virkelig tro på:))))

Trøsteklemmer fra

Det var da innmari dumt da vilsågjerne. Jeg hadde liksom troen på at det var din tur jeg nå. Jeg håpet nå det ihvertfall. Du får bruke noen dager på å hente deg inn igjen så kommer du sikkert sterkere tilbake. Det er mange koselige sommerkvelder igjen ennå vet du. Mye kan ennå skje.

trøsteklem fra

Hællæ vilsågjerne:)

At ikke disse tantene kan jobbe med oss istedenfor mot oss!! De burde jo snart ha skjønt at de ikke er velkomne hos oss!!!! Men vi får leve i trua på at det snart er vår tur, selv om prosjektet går sakte.

De beste ønsker for denne pp, visågjerne måtte DU (og jeg) lykkes å det litt jævla fort...

Trøsteklem fra meg

Annonse

Sukk.....håper du snart får svelget skuffelsen og går neste pp i møte med masse nytt håp !!!

De beste ønsker videre også fra meg, vilsågjerne ! Du fortjener en fruktbar pp denne gangen - så skal vi ta hånd om denne luretanta di - om vi så må bruke makt !!!!

Trøsteklem fra TussiLussi :-)

Hei på dere alle flotte jenter her inne:)

Joda-den tante kjerringa skal ikke knekke meg denne gangen heller!

Jeg skal nok jobbe meg målbevist fremover denne pp også,for disse julinettene trenger ikke være så dumme de heller...hehe...Kanskje vi skal se hvem av oss som skal lage neste års aprilsnarr?

Ellers så synes jeg Tussi Lussis ide om å ta disse tantene etter tur var prima.Jeg reiser gjerne på turne for en god sak!

Håper dere har det like deilig og varmt der dere er som vi her i trøndelag.

Nyt sommern jenter-vi vet ikke ordet av det før den er over!!

Klem fra vilsågjerne.

Hei!

Så megakjipt!!! Jeg håper at humøret har bedret seg litt og at du beholder ståpåviljen, du har fortjent å skyte blink snart. Bedre lykke neste gang!!!

Hos meg er det en dag igjen til D-dagen, men jeg begynner å tvile på at det går i boks denne gangen, på tross av alle kviser og luft i magen. Og spotting har begynt - så vidt i går, så det blir nok flere runder på denne siden for meg også. MEN - vi skal nok klare å karre oss over på bolle-i-ovnen-sidene etter hvert!

PS. Jeg var overveldet før...

Sjokket over dritt-tanta har lagt seg-og jeg er ved godt mot igjen.

Var hos gynekologen og tok blodprøver i dag,så nå er dem sendt til sykehuset.Skal tilbake til gynekologen neste onsdag,så da regner jeg med at jeg får svar på dem.Er veldig spent.Er faktisk bra spent på hvordan denne julimåneden skal bli for oss alle jeg...De sier jo at mange av oss er så mye mere fruktbar på sommeren...So go for it girls...La oss jobbe for en god sak!Men en annen ting...Ikke glem å faktisk kose dere også!

Sommerklem fra vilsågjerne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...