Gjest Skrevet 2. juli 2006 #1 Del Skrevet 2. juli 2006 Har tatt 1/2 zyrtec to ganger nå er snart 8 uker på vei. Har dere noe erfaring med dette?Er jo så allergisk at jeg fungerer jo ikke normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #2 Del Skrevet 2. juli 2006 jeg fikk beskjed av legen min at man ikke skal bruke cyrtec ,det kan skade jeg oxo brker det til vanlig fikk beskjed at han ville ikke skrive ut noen allergi med til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøy@ Skrevet 2. juli 2006 #3 Del Skrevet 2. juli 2006 Det står om Zyrtec at det er liten erfaring med bruk og eventuelle skader hos gravide, så derfor vil de fleste leger fraråde å bruke det under graviditet. (Men står også at mulig risiko bør veies opp mot fordelene ved å bruke det..) Det er sikkert ingen fare om du har tatt to halve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clarise Skrevet 2. juli 2006 #4 Del Skrevet 2. juli 2006 du skal ikke bruke allergi med. prat med legen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 små prinser!@)-))-- Skrevet 2. juli 2006 #5 Del Skrevet 2. juli 2006 man kan bruke polaramin allergitabl.når man er gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #6 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei jeg har også allergi å er skikkelig plaget nå, har fått polaramin tabletter og lomudal nesedråper og nesespray som gravide kan bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå