Gå til innhold

Noen som kan cb digital eggløsningstester?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lest at det ikke betyr noen ting, dessvrre. SÅ andre som hadde bølitt så skuffa først, så trakk de ut pinnenn og fant disse to strekene og trodde de var graivde. Det var de ikke. Se bort fra teststrekene. Jeg testet meg den dagen jeg skulle ha iKM ikke med digital, men den vanlige fra CB. Det var jammen såvidt der var en skygge, vet ikke om det ville ha vistes tre dager før.

Tok ny test flere dager (en uke) senere og fikk et stort blått kryss. Symptomene kom først et par dager etter IKM.

Prøv å kose deg i denne tiden.

Du bør helst ta eltester mellom 16-21 for det er som regel da el skjer :o)

Og du bør ikke ha tisset på 4 timer. Jeg brukte cb eltest forrige pp, kommer til å bruke de denne pp også. De er kjempegreie og lettvinte!

De strekene du ser når du tar ut pinnen skal du ikke se på, det er kun det som popper opp i vinduet som gjelder. Når du får el så vises det 100% i vinduet ;o) Når jeg lette etter el fikk jeg det på dag 17, så jeg brukte kun 3 tester...har 4 igjen til denne pp. Lykke til med å finne el ;o) Håper spiren sitter for deg!

Annonse

Vil forresten legge til at det er LH hormon som viser eggløsningen.. Og eggløsningen kommer etter at dette hormonet har økt kraftig. Det er denne stigningen i hormonet som utløser testen.. Selve hormonet har man i urinen gjennom hele sykluser.. Derfor kan man få utslag på vanlige eggløsningstester gjennom hele syklusen.. Mens man får positivt utslag KUN når dette hormon-hoppet kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...