Gå til innhold

dum lege ang. fødested!!!!


♥Cherrypie♥

Anbefalte innlegg

legen min spurte; "hvor vil du føde"? "jeg vet ikke helt enda",sa jeg.. "ja men bærum sykehus er best,det er bra".. herreegud asså.. han kanke bestemme det,sier ikek at det er noe gal med det men er ikke sikkert JEG VIL dit!! er de noe papirer legen sender inne nå med søk om fødeplass eller siden har tok det opp da jeg var 4 uker på veg??

jeg ville på ullevaal, der er det jo hotellrom hvor far og kan sove å man kan bruke rommet inntil en uke slipper å ligge i samme rom som 10 andre fødende..!

noen som har født på bærum??? er et bra?

 

*fortvila nå altså*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet at de pusser opp bærum sykehus nå så du kan jo ringe dem og forhøre seg hvordan det blir der når du skal føde. du har jo to alternativer, enten føder du jo på en byggeplass, eller så får du et helt fresht nytt sykehus. kanskje de til og med regner med å bygge sykehushotell.

 

ring dem du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg fødte på Bærum 21 måneder siden. Personlig vil jeg ikke gjøre det igjen for å si det sånn. Jeg ble skuffet til de grader. Det var første barnet mitt og jeg var som mange andre temmelig usikker.

En av grunnene jeg ikke ville føde der igjen er at det er ingen "neo natal" avdeling,dvs hvis noe skjer barnet i etterkant må du og barnet et annet sted. Barsel avdelingen var noe av det verste jeg har vært med på. Det var enkelte sure pleiere der. Det var også mange veldig søte, men det var et bråkete avdeling. Mye piping i alarmer og veldig lite hjelp å få fra de ansatte. Jeg fikk ikke sove der og jeg som var førstegangsfødende fikk ikkke mye hjelp heller. Ammingen gikk ikke og de viste ingen interesse heller.

Etter 3 dager fikk sønnen min en infeksjon. Det var ikke alvorlig men vi ble flyttet til Drammen sykehus. Der synes jeg det var 100 ganger bedre. Veldig bra barsel avdeling. Mye roligere idet det er dobbel dører ut til gangen. Vi ble der i 5 dager så følte at det var et bra sted å være.

Lykke til med valget ditt. Tenk over det med at det bør være et sykehus med barneavdeling. Du vet aldri. 99.99% av tiden går det selvfølgelig helt bra, men jeg synes det var en belstning å måtte flytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble veldig dårlig når jeg kom opp til barsel avdelingen, ringte på hele tiden og sa at smertene ikke er og leve med, personalet ville bare ha det til at det var livmoren som trakk seg sammen men jeg visste at det var det ikke!

Var selv nött til og begynne og tenke yrkes messig er selv hjelpepleier, så jeg ringte på og sa at de kunne gjöre sånn og sånn, ingen tok meg seriöst helt til jeg besvimte av smertene da ble det löping i gangene, de kjörte inn meg på et ene rom mens jeg var bevisstlös, dagen etter ringte jeg på for og spörre om en ting huskert ikke helt va dette var, da fikk jeg beskjed om at nå kunne jeg ikke få noe mere for nå hadde jeg klart og få enerom og de sa at jeg var alt for kravstor, var kke engang klar over at jeg var på alene rom för jeg våknet opp!

Aldri merre bärum!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...