Gå til innhold

Juni: kansje i dag??????


as3.

Anbefalte innlegg

når jeg våknet i dag hadde jeg litt blod i trusa så da nærmer det seg vel......(håper jeg er 3 dager over) men har hørt om flere som har blød i en uke....

NOEN ANDRE SOM VENTER?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jaaaaaaa,jeg venter:) 12 dager over idag...er litt lei og det skjer liksom ingenting..hadde litt vondter igaår, mend et varte ikke lenge..blødde litt på torsdag, men det ga seg gitt..huff..men han kmmer nok snart håper jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er seks dager p overtid og endelig gikk vannet mitt kl 6 i morges, eller igrunnen bare litt av det. Har ventet siden på at noe skal skje, men foreløpig har jeg bare smårier hvert 10 min. Er så kjedelig å gå å vente.... Skal kontroll på KK kl 17 hvis ingenting har skjedd til da, noe jeg foreløpig ikke tror. Hvorfor vil ikke denne guttungen komme ut????? begynner å tro på det de sier,om at nr 3 er en luring.Håper å få føde i dag, det hadde vært deilig. Uansett så må han jo komme innen tirsdag og det er jo litt deilig å vite. Lykke til jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg går også og venter og venter......sukk

 

Men slimproppen gikk for en time siden, så jeg håper jeg er i gang nå. En venninne sin fødsel begynte for alvor 2 timer etter at slimproppen gikk. Så her sitter jeg og krysser alle fingre og tær på at ting begynner å skje for alvor SNART!!!!! .... håpe håpe:-)

 

Jeg er 9 dager over termin datoen,

så jeg er VELDIG fødeklar jeg også:-)

 

ps. kommer det mer enn bare litt blod bør du ringe føden å snakke med dem. Jeg blør litt jeg også, men det er blandet med slim så det skal visst være normalt.

 

lykke til, skal krysser fingrene for at dere andre er også i gang nå:-) for jeg vil ikke godta å ikke være i gang nå...hehe. nå bør det bare begynne å skje noe her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Jeg er fem dager på overtid, og har nærmes resignert-

orker ikke lenger "tro på mirakler".

 

Verken slimpropp-som-har-gått, kynnere eller konstantert åpning på ca, 3 cm. (sist torsdag) ser jo ut til å endre på tilværelsen min...

 

Kjedelig å gå slik å vente!

Har blitt helt folkesky- er drittlei alle som spør og maser om det

ikke har skjedd noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå en trøst å se at vi er flere i samme båt.... Jeg går også og venter, men er bare 2 dager over termindato. Greit nok når været er fint som nå, da er det jo deilig å være ute i sola, men når det er kaldt og grått er det liksom ingenting å finne på, og da går tida saaakte;)

 

Har ikke sett snurten av hverken slimpropp, vann eller blod, så jeg får "ta til takke" med kynnere og modningsrier..

 

Lykke til, dere andre som venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å vite at man ikke er helt alene i verden. Er nå 10 dager over termin. Begynner å bli litt sliten av alle de tankene "var det noe?" "begynner det nå?" Ligger og kjenner etter og prøver å "mane fram" noe ;o)

Skal til jordmor om et par timer, så bestiller vel hun overtidsvurdering til meg...

Det morsomme er at jeg fikk vann i kroppen i går. Helt plutselig. På en halvtime hovnet armer og bein opp ;o) Synes jeg ser ustyrtelig morsom ut nå ;o) (litt tragikomisk egentlig)

 

Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...