Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 puh... er ikke bare meg da.. jippi.. da er det babyen jeg kjenner.. takk takk.
lita frøken Skrevet 2. juli 2006 #4 Skrevet 2. juli 2006 d kan vel å varier for babyen snur jo sæ rundt å kan ha føttern både opp, ned å t sia i magen... men æ å har kjent nå "trykk" ganske langt ned i magen som æ trur kan vær babyen som sparke.... Arti=)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #5 Skrevet 2. juli 2006 syns liksom jeg kjenner at babyen strekker seg.. kan hende jeg kjenner for godt etter.. he he.
Shopgirl Skrevet 2. juli 2006 #6 Skrevet 2. juli 2006 Jeg er 22 uker på vei med tvillinger. Kjenner spark overalt i magen :-) Kjente liv første gang ca i uke 14. I hvert fall tror jeg det var en av babyene jeg kjente. Da var det helt nederst i magen. Det er deilig - ikke sant? La oss nyte det før sparkene blir kraftige og begynner å gjøre vondt. Kick me baby, one more time ;-) Kos deg i denne vidunderlige tiden av svangerskapet!!!
Meg&Lilleskatten Skrevet 2. juli 2006 #8 Skrevet 2. juli 2006 Jeg er i 21 uke...er førstegangs og har kjent liv siden 13uke..(hver dag siden 15ènde,,,,,) ..Kjente det lenge helt ned mot skambenet....var vell for ett par uker siden det ble mer over det hele....Når er det overalt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå