Gå til innhold

Dere som kjenner spark tidlig.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg har begynt å kjenne bittelitt først nå. (18 uker) Enten kjenner jeg det rett ved siden av navelen, eller ca 4-5 cm nedenfor.... Det er ikke sånn WOW, men det er noe annet enn luft., inatt lå jeg på magen og kjente noen småspark ganske tydelig (første gang), rar og deilig følelse.

• 2 uker senere...

Jeg har kjent spark en god stund, men ikke trodd at det er det det er. Jeg trodde det skulle kile, men hos meg har det vært litt ubehagelig rett og slett. Kjennes ut som en finger som pirker meg på innsiden av livmoren. Innimellom kiler det litt også, nesten sånn det kjennes akkurat når berg-og-dalbane raser utfor den bratte bakken. (Hvis du skjønner.)

Det er nok individuelt når en kjenner spark, ifølge jordmoren min er det litt tidlig å kjenne spark før uke 20 (som førstegangsgravid). Men jeg kjenner bobling noen cm nedenfor navlen, kan tro det er luftbobler med samtidig kjenner jeg at det er noe annet enn det. Blir spennende å se på ultralyd om det er spark jeg virkelig kjenner.

Jeg kjenner babyen bak og nedenfor navelen. Det skal sies at navelen min er høyt oppe på magen.

Jeg kjennte bevegelse tidlig,da kjenntes det ut som bobling. Nå er jeg i uke 20,og i en god stund nå har jeg kjennt noe annet enn bobling,mer bevegelse. Til tider kan man se at magen også stikker ut på visse plasser hvor det er aktivitet.

Er førstegangs gravid. i følge min jordmor kunne noen kjenne bevegelse tidlig, det kom ann på hvordan livmoren lå.

Annonse

er i uke 18 og kjenner hele beibien beveger seg bokser ,sparker og turner...helt vill en liten gutt.....med forge mann kjente jeg d like tidli men da var sparkene hardere og mer konkrete.denne gangen er detliksom hele barnet som er veldi aktivt,enormt.....herlie greier =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...