Elvedatter Skrevet 2. juli 2006 #1 Del Skrevet 2. juli 2006 Morro å høre hva dere med jemngamle barn har planlagt... Vi har ikke store planer i år. Blir vell kensje en tur på hytta til svigers men utenom det så har vi ikke mye planer. Vi koser oss her hjemme i Hamar. Nyyyydelig by om sommeren. Håper jo at vi kommer til å bruke tid i sommer på å flytte, må bare finne et sted å flytte til. Jakten fortsetter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazywoman Skrevet 2. juli 2006 #2 Del Skrevet 2. juli 2006 Vi skal som nevnt til Trondheim. Gleder oss masse! Vi bodde der når jeg var gravid så gleder oss veldig til å se byen igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pimpernell Skrevet 2. juli 2006 #3 Del Skrevet 2. juli 2006 Vi reiser til hytta nå til uka og blit der til helga! Neste uke er det biltur...puh...blir spennede det å se hvordan minstemann liker det! Han er glad i å sitte på bil da, men en vet jo aldri... Skal til Sverige og så videre til Danmark..Gleder meg til å komme vekk fra husets fire vegger nå Gjøre noe sammen alle sammen.... Så GOD FERIE til alle som skal ha det nå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dua :o) Skrevet 2. juli 2006 #4 Del Skrevet 2. juli 2006 Vi blir nok hjemme i sommer. Eller det blir vel noen turer på hytta men vi skal bygge på huset så da blir det vel nok å henge fingrene i her hjemme tenker jeg...håper være blir bra her i trøndelag da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege_83 Skrevet 2. juli 2006 #5 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg og litjmor har væt en liten tur i tyskia, marmaris, i to uker...hvor vi koste oss masse:) reiste med mine foreldre... Ellers skal vi bare en liten tur hjem til mine foreldre, og jeg og min samboer på en liten tur for oss selv til københavn. skal bli godt å bare være sammen bare vi to og gjøre akkurat som vi vil uten at litjmor bestemmer:) men kommer nok til å ringe hjem til foreldrene mine hundre ganger for å sjekke om hun har det bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. juli 2006 #6 Del Skrevet 2. juli 2006 Ingen konkrete planer i år vi.......... --Være hjemme i hagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. juli 2006 #7 Del Skrevet 2. juli 2006 ingen planer....besøke slekt rundt om..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ida Skrevet 2. juli 2006 #8 Del Skrevet 2. juli 2006 Vi skal på vestlandsferie. Bodde der tom. april i år, så vi skal tilbake til svigerfamilien og venner. Ellers blir det forhåpentligvis verandabygging...:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lofotmamma Skrevet 2. juli 2006 #9 Del Skrevet 2. juli 2006 Begynner på jobb i morgen! Skal jobbe tre uker mens pappan har sin perm (de to resterende uker tar vi senere på høsten). Er så spent på hvordan det skal gå!! Lillegutt får fortsatt bare pupp (bortsett fra grøt om kvelden og smaksprøver ellers)om dagene.Jeg skal jobbe nattevakter og han sover hele natta. Våkner vanligvis ved 6 tiden for pupp og jeg er ikke hjemme før 8. Han tar ikke flaske,mn planen er å prøve med vann og grøt til jeg kommer hjem. Ser fram til dette tre ukers avbrekket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 4. juli 2006 #10 Del Skrevet 4. juli 2006 Vi skal bare kose oss hjemme og så skal vi til hytta i bø i vesterålen. det blir digg! Sambo skal ha 10 uker fri (perm+ferie) så dette blir aller tiders.... Ellers så skal vi bygge platt utenfor her og feire bursdagen min den 28.juli. nå på fredag skal jeg og sambo ut på date. helaften på byen blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå