Gå til innhold

favoritt sjokolade..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

min er japp!!! myk sjokolade, med karamell.. og hard sjokolade rundt.. ahh.. nammi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mars delight!!! Den har dessverre begynt å gå ut, var visst en sånn begrenset sak.

Skrevet

Mørk sjokolade eller vanlig melkesjokolade...Men hadde dilla på Hobby en stund!! Namnam...Fikk lyst på nå!!

Skrevet

Herregud, jeg kan jo ikke nevne bare en favoritt sjokolade, det er jo helt umulig...jeg elsker sjokolade

Mandelstang

Troika

Cuba

Toppris

Noettekubbe

Krokanrull

Spesial

kommer sikkert paa flere om ei stund...LOL

Men siden jeg bor her i usa, saa faar jeg ikke tak i noen av dem og det er like greit det, saa slipper jeg aa spise sjokolade, for sjokoladen her i hvertfall ikke noe god. Jeg trodde det ikke var mulig for meg aa ikke like en sjokolade, men det er det. Kanskje det er haap for meg ogsaa :)

Skrevet

hei monix68!

liker du reeses så di selger i usa?

er helt avhengig av di, men så får jeg di bare en gang i året :( vett du kanskje om en internet side der d går an å kjøpe disse å om di sender helt hit?

Skrevet

hei,

heldigvis liker jeg ikke reeses heller....vet om mange som er helt avhenging av de.

Jeg vet heller ikke om noen internett side, men kan prove aa se om jeg finner en. Eller du kan gjore et google search og se hva som kommer opp.

om du kjenner noen her i usa saa kan jo de sende det til deg ogsaa. Jeg sender hele tiden ting hjem til norge, de utroligste ting :) Men som de MAA ha.

mvh

Skrevet

Har fått dilla på milky way jeg... Men den er jaggu ikke lett å få tak i...

Skrevet

mener ikke å være frekk nå, men burde ikke vi heller snakke om litt sunnere ting enn sjokolade, er jo ikke akkurat som om vi har godt av det!!!

Skrevet

Milkyway har de i 10-pakninger på Rema 1000 :o)

Mener jeg har sett de pakningene på Nille også....

Skrevet

Dette har lite med svangerskapet å gjøre, men kald Cuba fra kjøleskapet er en bankers!!! Den er kanskje ikke sååå god fra romtemperatur, men prøv den kald dere! ;-)

Ellers så digga jeg SOHO den lille stunden den var på markedet, også den var meget god kald. Snakker altså om den sjokoladen i en spesiell pakning (som en avlang og buet plastskål med avtagbart papir på baksiden) i rødt og hvitt, deeeeilig yoghurt sjokolade!

Hva skjedde med den egentlig????.. Hmmmm...

Glemmer heller ikke "Lila Pause" som var pop for 10-15 år siden. Spesielt den hvite sjokoladen med crisp i... NAM!

Skrevet

Kindersjokolade er nydelig, kjøper de pakkene på 6... Men heldigvis har jeg ikke fått kikk på sjokolade i svangerskapet =) spiser ikke mye av det...

Men kindersjokolade og jordbær, det er kjempegodt =)

Skrevet

åå jaa.. husker lilla pause.. den hvite var best ja!! men husker dere en sjokolade som het blues? porøs melkesjokolade.. som bare smelta på tunga.. elska den...

Skrevet

micha... kjære.. det er mange ting vi ikke har godt av her i livet... :o)

Skrevet

lilla pause?? den har jeg aldri hort om.....er det mulig...LOL

aaaaahhh som jeg vil ha norsk sjokolade....elsker marsipan polser ogsaa jeg da.

liker i det hele og store nesten alt godteri..lol

Skrevet

hei monix68.. du bor i amerika.. var det ikke?? vi kan jo godt sende litt kos til hverandre da:o) jeg kan godt sende deg norsk sjokolade :o) så kan du sende noe spennende fra der du er :o) jeg skriver inn min msn adr, så kan du jo legge meg til, hvis du vil :o)

klæm.

[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...