Gjest Skrevet 1. juli 2006 #1 Del Skrevet 1. juli 2006 min er japp... hihi.. fikk ungen til å sykkle på kiosken å kjøpe 4 stk til meg.. liggger 3 i skapet nå.. de holder ei stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 1. juli 2006 #2 Del Skrevet 1. juli 2006 hehe, spiser faktisk ikke så mye sjokolade, men japp er veldig god ja! og melkesjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. juli 2006 #3 Del Skrevet 1. juli 2006 Hehe... rører nesten ikke søtsaker fra før. Og nå orker jeg ikke det eneste jeg rører til vanlig en gang, og det er smash eller hva de heter. Så her går det i gulerøtter og kålrot om dagen. Skikkelig kanin... ufrivillig en sådann.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilah Skrevet 1. juli 2006 #4 Del Skrevet 1. juli 2006 Mmmmm Sjokolade!! Den nye plata; Melkesjokolade med Daim biter! Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttemamman:) Skrevet 2. juli 2006 #5 Del Skrevet 2. juli 2006 mmmmmmmmmmmmmmmmmm........................må man bare ha EN favoritt????????????? hehe... Alt av sjokolade går ned her.... milkyway, peanøtt kubbe, melkesjokolade med kjekskuler, naaaaaaaaaaaammmmmmmm..... hehe... Enten går alt ned, ellers så klarer jeg ikke se sjokolade engang, skal ikke være lett nei,... Men oppkutta agurk og blomkål, nnnnaaaaaaammmmmmmmm... Det får også tennene mine til å løpe i vann.....hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #6 Del Skrevet 2. juli 2006 Hobby...mmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppa Skrevet 2. juli 2006 #7 Del Skrevet 2. juli 2006 Definitivt Troika..... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 2. juli 2006 #8 Del Skrevet 2. juli 2006 KinderSjokoladen.........Og Toblerone....nam nam......Og et stort glass med kald melk......Mmmm..digg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart mor til nr 3 Skrevet 2. juli 2006 #9 Del Skrevet 2. juli 2006 kinder sjokolade. må ha det bare må ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå