Gå til innhold

ny her jeg. når begynne å..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpe ting, klær?dette er jo min andre graviditet så jeg har mye klær liggende etter min første.men har så lyst til å begynne å finne fram og ordne.er bare i snart uke 13 så jeg vet det sikkert er alt for tidlig.når begynner dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte den første bodyen denne uka.. Er i uke 27...

Men vogna reserverte vi tidligere for å være sikker på å få den vi ville ha - den står på lager i butikken.

Dette er min første så vi har jo ingenting av utstyr så nå har vi begynt å planlegge hva vi skal ha. Regner med vi starter skikkelig shopping etter ferien om 3 ukers tid. :)

Skrevet

hi hi.. jeg er snart ferdig med og få tak i alt jeg trenger :D

er i uker 20 (i dag) og har insett at om jeg ønsker at venner og faminlie skal få gleden av og gi noen gaver til den lille må jeg stoppe og kjøpe nå :D

dette er min første så hadde ingen ting fra før

Skrevet

Jeg er i uke 25 i morra, og vi har kjøpt alt vi trenger.. Eneste vi mangler er ny matte til stellekommoden =)

Begynn å handle når du vil =) Ikke noe som er for tidlig =)

Skrevet

æ kjøpte det første klessplagget etter at vi had vært på UL, å har kjøpt eit klessplagg t, men nuh ska æ vent litt. Veit at vi ska få ein del utstyr, både seng, vogn å stellebord. Har veldig lyst t å kjøp både d eine å d andre, men spare pengan å vente t d nærme sæ litt meir. E 20 uka på vei æ nuh, så æ føle at æ har litt ti igjæn enda.

Skrevet

Kjøpte vogn på fredag. Er i uke 20. Er det første jeg har kjøpt i denne omgang. Ellers har jeg jo nesten alt fra første mann.

Skrevet

heihei

har ikke alt i hus, men har alt det jeg trenger når den lille kommer:)

er nå i uke 24, 24+5 om jeg ikke tar helt feil;)

barnerommet starta jeg på når jeg var 13 uker, men vi pusset også opp huset og da tok jeg det sammen med alt det andre også, men gjorde litt mer ut av dette rommet enn de andre, har malt disneyfigurer på veggene, har lagt ut bilder under nicke mitt :)

Skrevet

jeg strikket to babytepper for 2 år siden, jeg! hihi. Kjøpte de to første body'ene etter at ejg hadde hørt forsterlyden for første gang, i uke 14. Har strikket to gensere. Nå i uke 30 har jeg litt klær, en kommode til baby, 3 gulpekluter, et bomullsteppe, 5 gaskluter.. vogn + bilsete, og en bamse. Vi tenker at alt skal være i hus ca 6 uker før termin. bare begynn å shoppe litt, det er så koselig å gå å kikke og ta med seg litt om gangen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...