Gå til innhold

åå jeg er så redd...


ludda

Anbefalte innlegg

har vært her å lest andres innlegg men ikke turt å registrere meg før nå. har vært sikker på at jeg kommer til å miste,å mange av innleggene her er ikke akkurat oppmuntrende.samtidig forstår jeg dem veldig godt.jeg mistet selv i uke 12 for 4 år siden å for 7 år siden mistet jeg en gutt på 4 mnd i krybbedød.har heldigvis ei nydeli jente på 9 år.er gravid i uke 11 nå å håper spiren vil bli i magen.den er iallefall hjertlig velkommen.prøver å tenke positive tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke lenge før du kan bevege deg over i 2. trimester debatten da :)

Ønsker deg lykke til videre iallefall, håper alt går bra denne gangen.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan du.

Skjønner godt at du er redd, jeg. Alle her inne er vel bekymret på hver sin måte. Håper alt går bra for deg denne gangen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,det håper jeg også.gleder meg til å hoppe over på 2 trimester.da kan jeg puste litt ut.hvor langt er du på vei da?ønsker all lykke til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk altså.det er så godt å få følelsen av at noen der ute forstår.ønsker det samme for deg.vi treffes igjen i 2 trimester,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet faktisk ikke enda om jeg er på vei eller ikke. Er 1,5 uke over IKM, skal ta test imorgen tidlig, så jeg får vel komme meg i seng så jeg får det overstått ;)

Takk for lykkeønskingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så mye du ha mått vært gjennom da...

Får håpe spiren klamrer seg fast!!

Det er sant som du sier, en kan bli skremt av å lese her inne...

Men jeg og er i uke 11 og hopper over på 2 trimester om 6 dager, så da kan vi puste lettet ut!! :) Og der er det ikke så mye negative og triste innlegg heller...

Så lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg så godt!! Jeg har selv bevisst prøvd å unngå disse sidene (ihvertfall en del innlegg) til tider, for jeg blir kjempenervøs av det! Men det har vel med at jeg har mistet 2 ganger før og har ingen barn,men nå i dag er jeg 11+ 6, dvs. over på 2.trimester i morgen! Det blir et stort skritt, gleder meg til det. Og dit kommer vel du også snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stress iallefall!!!

 

Dette går nok bra skal du se - krysser fingre og tær for deg jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...