Gå til innhold

Føler jeg svikter helt som mor :( :(

Anbefalte innlegg

I kveld er alt mørkt og trist. Sitter her å tenker på den lille prinsessa mi på 3 år som ligger søtt og sover. Føler jeg ikke strekker til om dagene. Prøver å gi av meg selv, men det er tøft. Er så trøtt og sliten. Plaget med kvalme, bekkenløsning og alvorlig sykdom. Jeg er i uke 28 nå. Jentungen kommer foreksempel å spørr om jeg kan være med å bygge lego.. Jeg huffer meg og sier hun kan sette på en film istedet. Jeg har lissom ikke energi igjenn... helt utbrent. Savner følelsen av å være uthvilt. Orker ikke å dra på besøk eller å ha besøk. Gleder meg til helgen er over for da skal jentungen i barnehagen. Klarer ikke kose meg lengere med familien. Er så lei og sliten!!!!! Huff... tårene triller. Dette har vært et tungt savngerskap på alle måter.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5527187-f%C3%B8ler-jeg-svikter-helt-som-mor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

høres ikke mye kjekt ut, det å føle seg utbrendt og ikke ha energi er tøft nok alene uten svangerskapsplager...men du svikter ikke som mor, ikke på noe sett å vis ville jeg si ihvertfall....håper du får hvilt deg litt i helga og at du får det bedre etterhvert:)

har hørt at soneterapi skal hjelpe på bekkenløsning, det og akupunktur...verdt å skjekke opp i, søsteren min går jevnlig til akupunktur og en venninne av meg slapp unna bekkenløsningen hun hadde en begynnelse på etter soneterapi...

kjenner meg igjen på det punktet med å være sliten og ikke opplagt, og jeg syns det er ille nok, så kan si jeg føler med deg selv om jeg ikke akkuratt har det likt som deg.

Du må bare huske på at jenta di er glad i deg, og vet at du er glad i henne også, selv om du ikke er med henne og leker med lego hver dag, hun vet jo om at hun skal få en lillebror og selv om hun ikke vet at du har det tungt oppfatter barn mer enn vi tror ;)

god bedring og håper morgendagen blir bedre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...