Gå til innhold

noen andre som kjeder seg i kveld?

Anbefalte innlegg

jeg merka ikke noe til den bivirkningen, men det kan jo skje.. Ble redd og fikk mer angst i begynnelsen jeg også, men det gikk over etter 3-4 uker!! Er jo en helt vanlig bivirkning det da.. men det er mye bedre å bruke johannesurt da!!

Men hvordan er det å bruke det hvis du skulle bli gravid??

Jeg må trappe ned, fikk beskjed av legen at det kunne skade fosteret om jeg ble gravid mens jeg gikk på anti.dep..

Fortsetter under...

Annonse

Vi hadde vært sammen i 8mnd vi når vi flyttet sammen, også kjøpte vi hus etter 1.5 år..:o) Like greit å kjøpe i stedet for å leie her hvor vi bor.. betaler nesten mer i husleie, enn vi gjør til banken! Også er det så MYE bedre å få sitt eget, slipper å spørre om å få lov til å male ett rom..:o)

Du er 26 år regner jeg med..:o)

Jeg blir 24 , den 29 Juli.. og sambo er 25!

jupp,sambo er også 26. ja,er ikke noen vits å leie! vi leide bare i begynnelsen etter flyttingen,for å bli kjent å finne ut hvor vi ville bo. dikker leiligheten vå,har enorm veranda og plen,skal ligge der i heeeeele morgen! :)

Ja, det er kos det da! Har også stor plen og veranda... men det blir ikke så ofte at jeg ligger der..syns det blir litt for varmt som regel!!

Du jobber i bhg så jeg, jeg har nettopp begynt i en bhg... prøver litt arbeidstrening der, siden jeg ikke har vært ute i jobb på over 3 år...

Syns det virker veldig ålreit å jobber der!!

Annonse

ja,jeg trives godt,men savner å ha mer lederansvar,så kommer nok til å skifte jobb i løpet a høsten! :) nå har jeg bestillt shampoo/balsam/kur og ansiktsprodukter på lookfantastic,er så digg at der er så myer billigere enn å gå på salong her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...