Gå til innhold

noen andre som kjeder seg i kveld?

Anbefalte innlegg

vi planlegger å beg prøving etter ferien,har vært så mye stress siden påske at tror ikke jeg har komt til å bli gravid heller.. mistet for 4 år siden i uke 20 :(,så har tatt ekstremt lag tid for oss å komme oss videre.. men nå frister det bare mer og mer å bli 3. :) men må innrømme at jeg har litt noia enda,var jo komt så langt..

Fortsetter under...

Det er min andre.. Jeg har en datter på 17 mnd fra før.. Jeg datt litt ut her jeg... Er så trøtt,, tror jeg skal gå og legge meg.. Jeg er ikke kvalm eller noe,, er bare trøttheten som sitter i kroppen. Og litt murring nedentil..

Takk for at dere hadde åpne armer for en som kjedet seg litt,,, Ønsker dere en flott kveld videre,, og lykke til med prøvingen.. Håper på sommerspirer for dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klem fra

Jeg går og legger meg ja.. Synd å høre at du har hatt en så lei opplevelse Stine.. Min søster har det samme. Hun mistet i uke 29 en gang... Det er så vondt at man ikke klarer å sette seg inn i det engang..

Håper du får spire kjapt når dere først setter i gang med å prøve..

Ønsker deg masse lykke til videre i livet, hvis jeg ikke møter deg igjen og prater mere...

Klem fra

Annonse

takk for det!! ja,er fryktelig sårt,man har liksom begynt å kjøpe ting,og bestemødrene strikket som bare det, og alt er bare fint! så skjer det som ikke skal gå an.. men,men.. livet må jo gå videre.. jag var sykemeldt i 3 mnd,da meldte jeg meg ut av verden nesten.. men nå går alt mye bedre. håper virkelig at jeg ikke må prøve i det uendelige heller.. snakkes sikkert loise!

*klæm*

forhåpentligvis går tar det ikke så lang tid.. jeg er litt redd for det samme skal skje med meg.. har en venninne som var høygravid da hun giftet seg, å to uker før termin fikk hun beskjed om at fosteret var dødt.. hun var så langt nede, forholdet deres holdt på å gå i vasken.. grøsser med tanken.. er synd at slikt går ann.. *krysse fingrer for at ingenting går gale*

Annonse

kjeder meg jeg også........:o)

Sambo er på fisking, kommer hjem i morra tidlig!

Begynner å bli litt trett, men gidder ikke legge meg enda.-

syns senga blir så altfor stor når min kjære er borte..:)

nei,.. er bare tilfeldigheter at jeg jobber der da, jobbet som restaurantsjef nordpå før vi flyttet hit januar 2005,men var så innmari lei a sene kvelder og helger,at jeg bare sluttet å jobbe med sånt,så fikk jeg bare vikariat de, og det varer og varer og varer! har nå ut juni 2007.

det skjønner jeg da, har han vært borte lenge eller.. jeg er vandt til å ha sambo hjemme hver natt, så det er uvanlig å ligge alene...derfor sover jeg VELDIG dårlig når han ikke ligger ved min side.. blir jo så tomt! :-(

Mido* : han har nå vært vekke siden tirsdag. jobben hans medfører korte reiseturer i hele verden,i tilegg til jobbing på kontor her..skulle bare ønske det var en turnus,så jeg /vi kunne planlegge litt,meeen det er nok ikke det.. men han tjener vaniviitg godt på det,så får vel holde ut ett år til kanskje! :) hadde det helt grusomt i begynnelsen med jobben hans,jeg alene i ny by og han reiste oooveralt..huff og huff.. begynte på lykkepiller og alt,men det funket ikke for meg.. men nå tar jeg johannesurt,og alt går så mye bedre! :)

huff, det er sikkert ikke lett nei.. Jeg har også gått på johannesurt ,men det funket ikke på meg.. Måtte begynne på anti.dep jeg.. har gått på det i 3 år nå, begynte å trappe ned for 2-3 uker siden.. for nå føler jeg meg mye bedre, også vil vi gjerne ha en liten en..!

oki,nei eg ble bare redd a anti depr, følte meg dårlig på en måte. så bra at det funka på deg da! :) en (u)heldig bivirkning på johannesurt er jo at det kan svekk p pille effekten,så sambo har hadd litt noia da,emn har ikke skjedd no e nda. :) men håper det skjer fort når vi starter prøvinga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...