Gå til innhold

noen andre som kjeder seg i kveld?

Anbefalte innlegg

jeg kjeder meg noe helt for j.... har vasket alle skitne klær,vasket badet og sett to filmer,hehe.. og nå sitter jeg og bare trommer med fingrene.. sambo kommer hjem fra jobb i morgen kveld, og det er såå lenge tiiiil.. :):)

noen som skal noe spennende i sommer da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5527085-noen-andre-som-kjeder-seg-i-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal jobbe i tre uker til, så er det tre uker velfortjent ferie. :) vi har akkurat flyttet inn i ny leilighet,så har vært mye å styre med i det siste!

ser veldig frem til å få sambo hjem i morgen,han har vært på jobb i murmansk siden tirsdag.

Annonse

sanne85, ja tenker det samme,litt tidlig for meg også å køye, og ja,takk gud for at wn snart er ferdig!! men da begynner jo tour de france,urk..

tussiLussi 3pp; hehe,det er urettferdig da!!! men om 3 uker har jeg 3 uker med lørdager,det blir deiliiiig! og så vet jeg sannelig ikke om jeg skal tilbake til samme jobb ettrpå, lyst til å skifte beite jeg nå..

Får jeg kjede meg med dere? Mannen ser fotball og det er ingen gøye innlegg på 1tri.. Som jeg har hørt mange si, får jeg si selv også; det er så mange som klager og er bekymret på 1 trimester.. Det er myye mere hyggelig her hos dere..

Har sett at det er mye hormoner som svinger skikkelig der inne , ja ... ikke mye slingringsmonn på innleggene hehe..... Men sånn er det jo noen ganger - godt å være et sted med stor takhøyde og humoristiske jenter !!!!

Har du det bra da Loise ? Kvalm? Sliten ? Er det din første ???

Annonse

huff,synes nesten at vår tv ble for stor,men forsvinner vel litt når den blir hengt opp på veggen håper jeg,hehe.. ellers så er jeg på dypdykk i alt av flisekataloger,skal pusse opp badet etter ferien,og må bare bli enig med meg selv her! er litt kjipt om jeg angrer på gulvflisene eller noe i ettertid,hehe..

Har noen flier i mose(?)grønt mønster på badet nede - tror aldri jeg blir lei av de....Men oppe har vi litt mer kraftig farge og mønster i noe blått...tror det kan være et sjakktrekk å ikke velge for kraftig mønster/farge. Fliser er jo utrolig herlig på bad, da :-) Lykke til i katalogen :-)

ja,veggene skal vi ha gigantiske rektangulære hvite, og på veggen med vask avlange smale mørkebrune...

på gulvet står det mellom noen små firkantete i lys(beige,hvit,brun aktig)marmor. og alt annet liksom.. falt veldig for de i marmor,så har liksom ikke øyne for annet,hehe...

hihih!! jeg vil ikke ha nissemann forran do!!! hihih!

og hvertfall ikke speil forran do! hadde det der vi bodde før, og jeg som ikke klarer tisse om jeg vet noen kan høre det, hadde skikkelig probs me å se meg selv tisse..hihih.. jadda..vet,jeg er rar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...