Gå til innhold

hvor lang tid tok det før spiren satt?


ønsker nr 3.....

Anbefalte innlegg

jeg har ikke brukt prevansjon annet enn kondom etter fødsel mars 05..lurer på om det er flere som har latt være det..og blitt raskt gravid igjen da? jeg er i 2pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukte den østrogenfrie p-pillen Cerazette. Sluttet noen mnd før vi ble prøvere.. Ble gravid i 2pp og det med skikkelig ustabile sykluser. (50 dager i 1pp og 29 dager i 2pp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet på p-piller, synfase, 6 mai. Eggløsning 14 mai. Testet positiv 29 mai. Så det gikk rimelig fort ja! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutte paa p-pille i oktober 05 og blei gravid i mai 06. Det tok noen mnd. men det var vi forberedt paa. Gikk egentlig fortere enn planlagt...Kom som et "sjokk" da jeg tok testen, men vi er glade begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en gutt i mars 2005, begynte på minipille etter 6-ukers kontrollen. Sluttet med den etter påske i år, og er nå 7+6, så det gikk overraskende fort, syns jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fødte i slutten av juli i fjor. Og fikk mensen tilbake i desember. Ble gravid i April... Ble gravid i min 4 pp.

Ikke no prevansjon her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen satt det på første forsøk. Etter fødsel brukte jeg ingen prevansjon, bare hoppet av i svingen, men begynte å prøve ordentlig i april, og ble gravid i mai, så da tok det to forsøk. Er nå 6+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss tok det 13 måneder........

SÅ kom storken....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Ble gravid 1pp etter pilleslutt. Har to barn fra før. Eldstemann satt også på første forsøk mens andremann satt på 2. forsøk. Føler meg veldig heldig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikk barn juni 05,har ikke brukt noe prev. Fikk mensen i januar, og ble gravid i mai. DET har gått fort syns jeg,fordi den første brukte vi 1,5 år på og den andre 2 år.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...