Gå til innhold

noen som ble gravide på 1.forsøk med pergo ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,ybab takk!!!

Jeg går nå på min andre dobble Pergokur og lurte på om du gjorde noe annerledes denne pp?Hvor ofte hadde dere sex under EL(kanskje et frekt spm?), men jeg lurer så fælt på om jeg kan gjøre noe annerledes denne pp, skal ha EL om noen dager...

 

Håper du svarer meg:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg ble gravid på min andre doble pergokur. Vi hadde sex ca annenhver dag frem til dag 9 eller så, og så hadde vi sex hver dag frem til dag 18.. eller noe rundt det.

Første pergokur var jeg sikker på at det klaffet, men det gjorde det jo ikke. Andre kur var vi mye mer avslappet i forhold til hele greiene, og da jeg hadde bestemt meg for å ta en gravitest på dag 31, siden vi skulle på fest, viste den svakt positivt. Tre tester til viste også positivt, og håper virkelig at den holder seg inne. Er nå 7+4, og må komme meg til legen snart. Fremdeles vanskelig å fatte at det er noe der inne! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei froskeprinsesse:)))

Tusen takk for svaret ditt!!

Nå ble jeg jo kjempeoptimistisk:))

Når fikk du EL den pp du ble gravid,husker du det?

Så dere hadde sex hver dag ja...vi har prøvd den med annenhver dag vi,men den har jo ikke klaffa,så jeg tror vi skal prøve hver dag fra i dag:))

 

Grattis forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen anelse om når jeg hadde EL.. har aldri hatt jevne sykluser, og har aldri visst det.. så at vi traff var bare "flaks".. hvis man kan kalle det det ved å ha sex hver dag :)

 

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle klare å bli gravid, så uansett om ting går bra eller ikke, så vet vi hvertfall at vi får det til og det er bare å prøve igjen! :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid på min aller første pergo-kur. En enkel en også. Husker ikke åssen det foregikk, da der er 2år siden. Men hadde sex hver andre eller tredje dag. Og det ble full klaff gitt! Før det hadde vi prøvd i 5ÅR!!!!!!!!!!!!

Er nå gravid med nr 2. Noe jeg ikke engang behøvde å prøve på denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...