langevipper Skrevet 1. juli 2006 #1 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei, Jeg hadde termin den 23 juni, men går nå rundt å vagger som en pingvin fremdeles. Det er kjedelig å være 8 dager over terminen, men litt bra også for da slipper vi å ha 5 bursdager i samme uke i familien vår (for å være litt positiv da...hehe) Juli er nå en fin måned det, blir hyggelig å feire bursdagen hennes i ferien da vi sikkert vil ha mer tid til å feire med stil:-) lykke til juli damer, jeg håper dere slipper å gå like lenge over terminen....blir så utålmodig og jeg har så lyst til å treffe den lille prinsessen min nå:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 1. juli 2006 #2 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei og velkommen hit ) Er nok ikke lenge igjen til prinsessen din velger å komme ut ) Juli er en flott måned ) Også får pappan en ekstra uke permisjon nå som du er over i juli- positivt det og ) Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langevipper Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 1. juli 2006 takk for det Lilliana & Prinsessa~Høygravid:-) ja juli er en fin måned det, den ekstra uken betyr ikke mye for oss ettersom pappan skal ha 7 måneders permisjon mens jeg studere videre via nettet. Så vi skal få noen fine måneder sammen, har nå gitt opp kjerringsrådene....tar det helt med ro nå. Hun kommer når hun kommer ja:-) lykke til Lilliana & Prinsessa~Høygravid, når har du termin??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 1. juli 2006 #4 Del Skrevet 1. juli 2006 Tusen takk for det, Gladbergenser*PÅovertid* hehe, ja de kommer når de er klar- det er sant det ) Min termin er den 17.juli, og det nærmer seg med stormskritt ) Det er virkelig stort dette her ) Går bare og drømmer om hvordan det blir å endelig få møte henne, få se hvordan hun ser ut osv ) *sukk* Masse lykke til igjen- husk at så nær som du er nå, så nær har du ikke vært før ;o) Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. juli 2006 #5 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei, så du har ikke født enda du heller "Gladbergenser"?! Jeg hadde jo håpet vi overtidsdamer som har flyttet over til juliklubben fra juniklubben skulle fått litt action i helgen da.. Begynner å innse at lillemann heller ikke blir noe søndagsbarn.. Jeg teller 5 dager over termin idag, og ser du er 9 dager over (idag)- kjennes det værre for hver dag? Syns det for min egen del hvertfall- begynner å bli skikkelig deppa av å være så stor kombinert med alt maset om det ikke har skjedd noe enda fra folk rundt meg. Vil bare synke i jorda akkuart nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langevipper Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei hilsen:-) Jeg forstår akkurat hva du mener, er temmelig lei av folk som stadig ringer og spør om noe har skjedd. Har vel sagt det tusen ganger til de som stadig ringer at de skal få beskjed, men alikevel så ringer de igjen....arrrg blir lett deppa jeg også, blir så uttrolig utålmodig og har nesten gitt opp...regner nesten med det ikke blir noe fødsel på meg før neste år...hehe. det er blitt mye tyngre nå, blir svimmel av å ligge på ryggen og beina er så hovne at jeg holder på å bli sprø...vil føde NÅ!!!!! lykke til alle overtids damer, det MÅ bare skje noe snart Men ikke gi helt opp enda, det kan plutselig bare begynne....håper det skjer for oss alle idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiriGR Skrevet 3. juli 2006 #7 Del Skrevet 3. juli 2006 Har ikke du heller født enda??? Hvordan skal det gå med oss? Synes det er temmelig kjipt nå... Fikk vann i ben og armer i går også. Det kom på en liten halvtime. Går jo som en hval fra før - og nå begynner jeg vel å vagge som en pingvin også.... Hehehe... Skal til jordmor om et par timer - hun bestiller vel overtidsvurdering til onsdag... Håper vi sees på klinikken! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå