Gå til innhold

Hvorfor så vanskelig nå??

Anbefalte innlegg

Tulla er 3mnd (snart) og har lagt seg kjempe greit hele tiden. De siste 2mnd har hun vært i seng mellom kl 20 og 21.30. Sovnet innen en halvtime. Har grått av og til etter smokken, men ikke noe problem.

Den siste uka fungerer i midlertid INGENTING når det gjelder leggig... Hun HYLER og tårene spretter.... Roer seg litt når jeg er der, men når jeg går tar det et par min før det er i gang igjen. Hun er jo super trøtt... Har lurt litt på om hun har blitt redd for å være alene eller at jeg ikke kommer igjen, men er ikke det litt tidlig?

Er det vanlig at det skjer noe på denne tiden?

Har ikke lyst til å sitte der til hun sovner hver dag, tror jeg gjør meg selv en bjørnetjeneste ved det....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5526493-hvorfor-s%C3%A5-vanskelig-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke godt å si det her. Sliter også med en som har begynt å være "dårligere til å legge seg". I tillegg sover han litt dårligere gjennom natten.

Gråter hun hysterisk hadde jeg sittet ved sengen og trøstet, strøket i håret (men jeg hadde ikke tatt henne opp - er det natt er det natt, kun opp for evt mat og bæsjebleie). Når hun roer seg hadde jeg gått ut og ikke gått inn til henne igjen med mindre den hysteriske gråten kommer tilbake.

Vet ikke om dette er "riktig", men det er hvertfall det innstinktene mine sier meg er riktig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...