Gå til innhold

ujevn syklus er no dritt!!

Anbefalte innlegg

har alt fra 28 -34 dager lange sykluser. At det skal være så vanskelig å blir litt regelmessig??!!!!! GRRRRRRRRRRRR.... Tar jo eeeeeeeeenda lengre tid å bli gravid...*mumle-mumle* OG umulig å finne EL -eller iallefall beregne noen lunde når den kommer... (jada, vet det fins testpinner og testemetoder..) Æsj..måtte bare ha en utblåsning. Frustrerende å begynne på nytt, liksom... Og så er gubben på reis med jobben og han ble så skuffa når jeg sa tante rød var komt... Kanskje derfor jeg er så sur..hehe...fordi hun forstyrrer meg..hehe.. jaja.. god helg, folkens!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5526480-ujevn-syklus-er-no-dritt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Kjenner meg igjen ja...

Tok el test for første gang denne perioden, så får vi se om det hjelper... Testet iallefall positivt på el 1 uke senere enn hva jeg hadde regnet ut i hodet...

Venter i spenning nå..:) Du får ha masse lykke till med prøvinga og håper den snart sitter

ENIG !!!!!

ujevne sykluser kan gå hjem og legge seg....

Lurer litt på kroppens reaksjoner ( er på dag 12)men temp og test viser ikke noe tegn til forhåpninger...så det er vel bare å vente.

Sist hadde jeg EL ( tror jeg ) dag 18 - da skal jeg ligge i telt eller på rom med begge barna, så det hadde vært greit å være litt tidligere ute denne gangen....slik at man får gjort det ordentlig mener jeg !!!!

Hei jenter

Jeg vil bare muntre dere opp litt.. Jeg har klart å bli gravid på SVÆRT ujevne sykluser... Etter pilleslutt har jeg hatt: 51dager, 34dager, 38dager, 50dager og 29dagers syklus.. Jeg var prøver på de to siste syklusene og jeg ble gravid på den siste syklusen.

Jeg begynte å følge ekstra godt med på kroppen. Når jeg fikk el slim da begynte jeg å teste med el tester.. Sånn klarte jeg å finne eggløsningen min, både i den 50dagers lange syklusen og den 29dagers korte syklusen...

Lykke til jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper det blir sommerspirer på dere...

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...