Gå til innhold

babywatcher


nr.2 i februar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tror det er rundt 1100kroner.. så ett innlegg her for litt sida.. søk på google.no på babywatcher..så komemr det sikkert frem noe..tror det kan kjøpes på nettet..kanskje apotek å..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt sånn.. Gleder meg til å ta den i bruk, det er litt for tidlig enda.. Hvis du kjøper sånn babywatcher så vær obs på at det er noen ukers leveringstid.......

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg og babywatcher, og nå syntes jeg den er helt genial. Jeg hører på mini hver eneste dag, og koser meg masse med det.

Noen dager er h*n lettere å finne enn andre, men finner h*n som regel hver dag nå..:)

Var litt vanskelifg i begynnelsen så den holdt på å gå i veggen et par ganger fordi jeg ikke fant noe lyd...hehehe..men men...:)

I dag er jeg 13+6, så det er sikkert derfor h*n er lettere å finne nå..:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå inn på babywatcher.no - der får du kjøpt. Kommer på rundt 1250 kr inkl frakt. Det er ikke lett å få tak i brukt...det har jeg prøvd....

 

Husk på at den ikke må brukes for mye!!! Ser noen skriver at de bruker den hver dag - det er IKKE anbefalt. Enkelte leger og jordmødre annbefaler å holde seg unna babywatcher pga ukjent risiko i forbindelse med UL stråler... Man skal i alle fall ikke overdrive bruken av disse apparatene!! Personlig tror jeg alt med måte, og at det er helt greit bare man ikke bruker den for hyppig!!

 

Søk på babywatcher på sol.no og du får opp mye rundt nettopp dette med hyppig bruk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å høre i ca midt i uke 13, (12+3). Måtte da lete litt, så det var ikke like enkelt da heller. Men tre, fire dager etterpå ble det lettere, kanskje fordi jeg fikk mer teken på det, men også fordi h*n vokser så fort.

Har akkurat ligget å hørt på mini nå, og koser meg så med den lyden. Men det er helt greit. Liker sikkert ikke å bli plaget der inne, dytta på og sånn...;)

Venter bare på å kjenne spark jeg nå, hørt det skal komme snart, er jo 13+6 i dag..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Iselin79 gravid med mirakel :)

 

Jeg har ikke lyst å begynne å lytte for tidlig heller,, sånt blir det jo bare frustrasjon ut av...

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke begyn for tidlig, for da blir man så redd for at noe er galt om man ikke finner lyden med en gang... Blir faktisk det litt enda jeg, om jeg ikke finner den med en gang.

Og det er vannskelig i begynnelsen også. Og pass på at du holder søke dingsen lenge på ett sted....for det kan ta litt tid før lyden kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, jeg vil å ha sånn??!!!!!.... Men gubben mente det var unødvendig, blæææææhhh, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe å spørre om.... Handling er bedre enn ord...tjihi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...