*Lissi* Skrevet 1. juli 2006 #1 Del Skrevet 1. juli 2006 Kort:-) Kan jeg spørre om hvor du har lært det? Har veldig lyst til å lære meg å spå med kort også. Har skjønt at det kan være veldig forvirrende, og mye å sette seg inn i begynnelsen. Veldig takknemlig for svar:-) Lurer også på om du kan se noen flere barn på oss? Jeg 17.02.77 han 25.01.69. Jeg har to fra mitt første forhold, og en liten gutt på 4 mnd. sammen. Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5526248-villemo-3-ser-du-sp%C3%A5r-med/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemo3 Skrevet 1. juli 2006 #2 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg var på et kurs med Per Henrik Gullfoss i 2002. Han er vel lærer på Den nordiske astrologiskolen og kom hit til hjembyen min for å holde foredrag+kurs. Det var bare et dagskurs og jeg har fortsatt ikke satt meg helt inn i det. Føler at jeg egentlig ikke lærte noe nytt-tror at om du har god intuisjon, så har du det. Men jeg tror også at en kan trene seg opp til å få det. Jeg sitter med bøkene og blar når jeg legger kortene, for jeg har enda ikke spådd så mye at jeg har "lært" akkurat hva de står for enda. Tok faktisk frem kortstokken for første gang på mange år I GÅR!!!! Jeg fikk plutselig en henvendelse fra ei som ville bli spådd, og siden har henvendelsene strømmet inn. Har snart spådd mer det siste døgnet enn jeg har gjort noen gang før hehe:) Positivt å få trening sånn at jeg kan bli enda bedre. Men mannen min har begynt å klage på at jeg sitter inne på datarommet for mye hehe.. Det er egentlig ikke kort som er mitt felt; jeg føler at jeg bedre på telepati og å holde gjenstander som har tilhørt de jeg skal si noe om. Av og til kan jeg føle noe umiddelbart, mens andre ganger er det nesten umulig å få opp noe på. det kommer og går ofte. Men tarotkortene er et fint hjelpemiddel da, så bare meld deg på et kurs om du har lyst til å bli bedre kjent med det. Den store boken om tarot, av Jane Lyle er en fin og enkel bok å begynne med. Skjebnen har i hvert fall grepet inn i livet ditt og ting kan begynne å skje. Jeg fikk opp et fruktbarhetskort, så du er uten tvil fruktbar (noe som sier seg selv siden du har flere barn), men kan ikke se noen flere barn i år. Du blir nok gravid på første klaff neste gang dere prøver. Men hvis gutten deres bare er 4 mnd er det jo god tid ennå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5526248-villemo-3-ser-du-sp%C3%A5r-med/#findComment-5527477 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå