Gå til innhold

Oppblåst..noen?


♥Cherrypie♥

Anbefalte innlegg

er i midten av 5 uke.. magen er svær asså.. oppblåst.. når går dette over? huff..ikke gøy å se ut som man er 20 uker på veg når man er 5! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe! jeg trodde magen kom rundt uke 8, men var tydeligvis bare oppblåst, for plutselig var den borte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 7+6, ser ut som 5 mnd, oppblåst ja kan man si;) Ikke lett å holde det hemmelig, merker at folk kikker litt diskret, men de tørr selvfølgelig ikke spørre....:) Håper d går over snart, har lyst til å bruke vanlige klær litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går i 7 uke nå og er kjempe oppblåst... Ikke lett å skjule i disse varme dager nei:) Håper oxo det går over snart så jeg kan gå i sommerklærne mine litt til...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjett om.. føler meg som en flodhest faktisk. er i uke 6 men ser da ut som om jeg er 4 mnd på vei. bort med olabuksene.. sukk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hufff... ser det er mange her med samma problem!:-/

jeg prøver å holde magen inne men det er lixom så ubehagelig.. så går jeg rundt her da med DEN magen lixom! huff.. vi får håpe den forsvinner etter noen uker!

på morningene er den helt flat men utover dagen så bare eeeeser det ut! huff**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her også....blæh.....Skikkelig oppblåst, kunne tenkt meg å slippe en kanon fis, hihi......Sånn at magen kunne trekke seg litt tilbake... Som noe sier her, ikke gøy å se ut som man er 5 mnd på vei, så er en bare 2.....huff, ikke lett å holde det skjult da nei...

 

Men pytt pytt.......hehe..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Jeg er i uke 8+4 og jeg er fortsatt oppblåst.. Vet ikke når dette går over, men håper snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...