Gå til innhold

April: Lurer på hvordan Frida har det, jeg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tjoho!!!

Her er jeg tilbake fra ferie, en FANTASTISK ferie det må jeg bare si!!!! Vi kom tilbake i ettermiddag og har altså vært på farten i tre uker. Det har gått så bra og vi har kost oss veldig. Det har gått greit å reise rundt med Amandamor (spes. siden tante og onkel har vært med - veldig greit å være fire voksne, selv om hun er veldig på meg hele tiden) De to eldste jentene har vært supre, selvsendige og flinke!

Vi dro først til Athen (den flyturen var ikke så grei - Amanda hyper og overtrøtt, men vi kom da gjennom det) overnatta der før vi dro med ferje neste morgen til Paros og Antiparos. Antiparos er kjempefint for oss med unger (litt vel rolig for tante og onkel...) Hotell med basseng, god mat og deilig badevann..... :-D

Etter en liten uke dro vi vidre til Naxos og hadde det ikke noe mindre bra der. Skikkelig varmt og nydelige strender og fantastisk badevann!!

Amanda fikk litt diare den dagen vi skaulle reise vidrere til Italia, men det gikk heldigvis over etter en dag på kald te og grovbrød. Hun har spist alt mulig så det er kanskje ikke så rart at magen protesterte litt!

Etter Naxos var det ferje til Athen, tog til Patras og altså ferje til Ancona i Italia. Derfra tog til Firenze (flott by..) og tilslutt med leiebil til Lucca. Der var vi 32 familiemedlemmer som møttes og vi har bodd på en fantastisk eiendom. DET huset, DET bassenget! Det har vært himmelsk og vi hadde slett ikke lyst å dra da vi måtte i dag tidlig.

Vi har sett og opplevd masse, mye reising, men det har vært en flott opplevelse! Flyturen hjem i dag gikk som en drøm, Amanda sov hele veien! :-D

Hyggelig at du spør Aprilbaby, - hva skjer her for tiden - får titte litt nedover å oppdattere meg litt......

hei, frida! Så kjekt å høre at ferien var flott!! Håper vi blir like heldige, vi reiser i morgen. (-camping i danmark). Høres ut som en drømmeferie dere har hatt!! Håper vi har råd til en slik tur til neste år.. *håpehåpe* Her har det vært så mye drittvær at dere har ikke gått glipp av noe særlig... Bare den siste uken som har vært noe å samle på.. Jaja, velkommen tilbake skal du være!!!!

klem, synne, som for tiden har skiftet nick til :

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...