Gå til innhold

Vil noen se babyen min???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk takk, syns babyen er så skjønn jeg, er så koselig å se på bildene.

Babyen var litt sjenert ;o) holdt bena godt oppunder seg, så jordmor ikke fikk se kjønnet, men hun hadde en mistanke om at det var ei lita jente. Så det blir spennende å se! siden vi hele tiden hat trodd gutt.

vi vet ikke helt enda, det er jo så dyrt, vi har litt lyst til å ta 3D UL når jeg har kommet litt lenger, men vi får se. Isåfall blir det vel til at vi bestiller på nøtterøy, der er det mye billigere enn her i oslo.

Dere da?

Har jo lyst på 3D ul. Men vi vil jo ikke vite kjønn da...

Men det er så gøy at vi har kommet så langt allerede:) Tenk, snart halvveis:)

Så tidligere at du hadde kjent en del spark. Fikk forklaringen på at jeg ikke har det. Morkaka ligger forran og tar unna. Men det kommer vel etterhvert.

Annonse

Ja, kjempespennende dett altså, så fort som det går, neste uke er jeg halveis!

Jeg kjenner spark hver dag nå ja, og sambo kjenner også, var så gøy å se og kjenne det samtidig på UL, men kjente jo ikke alle bevegelsene, den rørte jo på seg hele tiden. Det var ikke mye mellom meg og babyen altså, det var liksom fostervannet, og litt av meg, så ikke rart jeg kjenner det.

Jeg tror nok litt på at det blir jente jeg også, siden jeg har fått mage som har breiet seg utover, lagt på meg en del på hoftene og rundt midjen.

Når har din termin blitt til da?

Du kjenner nok spark snart du også da, morkaka kan jo flytte litt på seg også. og babyen vokser jo så fort nå, så snart blir nok sparkene ganske hrafitge.

Ja jeg kjenner nok snart. Og det var fortsatt en del plass mellom babyen og meg. Men det var en aktiv liten krabat der inne.

Jeg har fått termin den 29.11. Men jordmor sa jeg skulle fortsette å skifte uke på samme dag som før. Dvs på onsdager. Skjønner ikke dette helt jeg.

Gleder meg til å begynne å handle utstyr. Har vært å sett litt. Men sambo har ikke vært med. Vi skal dra sammen en dag til uka. Bare for å se da:)

Jeg har alerede handlet litt småting, og mamma har handlet en del. Og på onsdag så var jeg å kjøpte brukt bilsete og vippestol. Ser ikke at det er brukt en gang, betalte bare 900 tilsammen for det. Så jeg syns jeg måtte slå til. Er greit når man finner noe som er billig og pent brukt.

Etter ferien skal mamma være med å kjøpe vogn, hun skal betale :o) Det blir stas!

Gleder meg til magen blir litt større, har du fått mage enda?

Har du noe album her?

Har så lyst til å se på babyen igjen jeg ...

Jeg har også kjøpt noe klær og pledd. Pappa har sagt at vi må si fra når vi kjøper vogn, for den skal han betale, mens mamma betaler pose. De bor langt unna, så de blir nok ikke med på handelen.

Har funnet den fine sengebeskyttelsen om jeg har lyst på. Hvit med kyr på:) og likt sengesett og evt. sengehimmel:)

Ja nå er det en fin kul på magen. Klarer ikke å skjule det nå nei. Hva med deg? må se på albumet ditt. Har ikke somla meg til å ordne album ennå jeg. Så treg er no jeg.

Hvor i landet bor du da?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...