Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #1 Del Skrevet 1. juli 2006 Er nå på overtid, og begynner å bli utrolig lei. Har vurdert lakserolje, men har hørt så mye rart om det. Noen som har erfaring med det? Kan man få kjøpt det på nettet,eller må man innom apotek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #2 Del Skrevet 1. juli 2006 vist du har hørt at det ikke er så bra så ville jeg jo ikke brukt det heller. Sikkert på apoteket eller helsekost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #3 Del Skrevet 1. juli 2006 Man får kjøpt det på apotek, men jeg vil ikke anbefale det fordi det er ganske belastende på kroppen, og kan føre til styrtfødsel som ikke er bra hverken for barn eller mor. Det eneste jeg vil råde deg til er å smøre deg med tålmodighet- babyen kommer når den er klar ikke før ikke senere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #4 Del Skrevet 2. juli 2006 prøv sex i steden , det er myyyyyyyyyye morsommere og dessuten det eneste som har dokumentert virkning:-) Har også hørt veldig masse negativt om lakserolje, at det bla kan føre til maserier, og stresset baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå