Gå til innhold

Slimproppen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan den komme litt etter litt eller kommer hele på en gang?

Å går det an å lekke fostervann,hvordan ser det ut?

Jeg lurer på om det er en av de delene som skjer her,har en del utflod eller hva det er da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lurt på det selv, har mye utflod som ikke lukter, har lurt på om det kan være litt og litt fostervann. Jordmora mente det drypper litt hele tiden da, så man ville merke om det var vannet. Har ingen erfaring med slimproppen, da jeg ikke merket at den gikk sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det er vel ikke så bra å lekke heller? jeg aner ikke,men skal ikke til jordmor før den 7.7. men det er ikke moe lukt eller veldig slimete heller egentlig! Jeg har snakket med flere som ikke har merket noe til den slimproppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte på om det lakk litt fostervann på onsdag kveld. Det hadde kommet helt klar væske. Jeg ringte fødeavdelingen bare for å høre hva de sa. Hun satte meg opp til en kontroll dagen etter, men sa jeg kunne ta på meg et bind. Hvis det ikke hadde kommet noe i løpet av natten, så kunne jeg ringe å avlyse timen. Dagen etter var jeg litt usikker på om det hadde kommet noe. I så fall så var det ikke mye. Jeg ringte igjen for å høre hva de syntes, og de ville jeg skulle komme inn for sikkerhetsskyld. De overvåket pulsen til fosteret, sammentrekninger av magen, så tok de en gynekologisk undersøkelse for å sjekke om det kunne lakk.I tillegg tok de en ultralyd å se om det var nok foservæske. Alt var som det skulle. Dette ble litt langt!! Men jeg syntes i alle fall det var betryggende å vite at alt var bra etter en undersøkelse. Hvis man er usikker, så synes jeg man burde ringe for å høre. Bedre å undersøke en gang for mye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...