Gå til innhold

Hei Villemo3, velkommen som spådame!!

Anbefalte innlegg

Koselig og se flere her !! har du lyst og spå meg ? er vanskelig og spå seg selv... er født 301185 sambo 130584, lurer på om jeg er gravid, har hatt en merkelig mens denne uka... har blitt spådd graivd nå av 3 stk her inne og her ingen test tilgjengelig her nå... vil du se om jeg er gravid ??

tusen takk skal du ha :-)

Fortsetter under...

Annonse

301185

Åja, pp står for prøveperiode..Ok.

det er derfor jeg fikk opp så mye om stress og krangling. Å prøve å få barn er en av de tingene som sliter mye på parforholdet. Og ikke minst på psyken. selv om en kanskje var i tvil om en skulle få barn akkurat da i første omgang, så kan en være sikker på at en blir som besatt av å få det hvis det ikke klaffer på de første forsøkene.

jeg har vært der selv. ble gravid akkurat da bestevenninna mi og to av venninnene mine var gravide, jeg mistet og ble besatt av å få det til. etter et par mnd fikk jeg heldigvis besettelsen litt på siden, og fikk stresset ned og tenkte ikke så mye på det. Vips! noen måneder etterpå ble jeg gravid med prinsessa mi. Ofte er det jo sånn at par som til slutt velger å adoptere, blir gravide. Så stress virker uten tvil veeeldig inn. Jeg fikk opp mange hint om at dere trenger å slappe av. Las forresten også et godt råd om å prøve slimløsende hostesaft, har du prøvd det?

Jeg får opp familieforøkelse i den umiddelbare fremtiden. En hard tid med prøvelser blir lagt bak dere og dere kan se frem mot en lykkelig tid. Tingene kan bare bli bedre. Ser ikke kjønn, men har guttefølelse.

Annonse

Jeg har ei jente fra før også. Blir 2 år mellom de, så hadde vært supert om ho fekk seg ei lita søste. Jeg har selv alltid ønsket meg en søster, men har 3 brødre..Kjekt med en av hver om det blir gutt også da, men må innrønmme at jeg kjenner at jeg vil hun skal ha en søster med nær aldersforskjell. 3 barn tilsammen er akkurat det vi har planlagt, og håper på 2 jenter og en gutt-så da håper jeg du har rett. Nattinatt spådde forresten gutt, så da gjenstår det å se;)

Kan jeg spør om hvordan det er du spår? Bruker du kun intuisjon, eller har du "hjelpemidler"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...