Gjest Skrevet 1. juli 2006 #1 Del Skrevet 1. juli 2006 i dag gikk det fremover med lillemor.....stått på alle 4i mange uker nå å gynget frem og tilbake...men i dag gikk det litt fremover...men mistet fort balansen , var bare 3-4 krappesteg....tror det ble mye å passe på med armer og bein.... men nå må jeg begynne å rydde unna ting her...har sikkert sakser og kniver i nederste skoff jeg...:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*jaja* Skrevet 1. juli 2006 #2 Del Skrevet 1. juli 2006 Så flink da!! Gratulerer med krabbing! Her er det bare snuing foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 1. juli 2006 #3 Del Skrevet 1. juli 2006 Så flink jente du har. Gratulere med enda et stort fremskritt! Her krabber ikke lillegutt enda, men han er begynt å komme seg fram fordet. Drar seg fremover etter hendene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 1. juli 2006 #4 Del Skrevet 1. juli 2006 Åh, så gøy! Gratulere... lite tegn til krabbing her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 2. juli 2006 #5 Del Skrevet 2. juli 2006 Oj oj så flink jente ) Da blir det mye å holde styr på fremover tenker jeg. Her driver guttungen å trekker bena litt oppunder seg, men det er langt igjen til krabbing tror jeg. Men plutselig en dag så farere han vell fremover tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazywoman Skrevet 2. juli 2006 #6 Del Skrevet 2. juli 2006 Så gøy!!! Gratulerer! jeg syns det er så spennende å høre hva dere med "litt eldre" babyer gjør. Min llille mini som er minst i størrelse og nesten i alder (29.12) har bare begynnt å rulle. Vil IKKE ligge på rygg. Mage er supergøy:) hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pimpernell Skrevet 2. juli 2006 #7 Del Skrevet 2. juli 2006 Her går det framover å gitt Kommer seg dit han skal nå... Har rydda vekk det meste i stua,sånn som lysestaker på gulvet og cd'er!! Tar alt HAn krabber ikke på alle fire da, men åler seg rundt!! Han er født 22. da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. juli 2006 #8 Del Skrevet 2. juli 2006 Wooow...så flink pie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå