Gå til innhold

Hei Villemo3:) Så hyggelig!

Anbefalte innlegg

Spådamene her trenger all hjelp de kan få som du sikkert ser:)

Kanskje du vil se litt på meg også når du får tid? Jeg er gravid med nr 2, bare 5 + 2, så ganske nytt, men lurer jo på hvordan svangerskapet og fødselen blir? Om det blir keisersnitt som sist eller vaginalt denne gangen. Også er jeg jo selvfølgelig nysgjerrig på kjønn også, har ei tulle fra før.

Veldig spennende å høre hva du evt. får opp på meg.

Jeg 13.06.73

han 04.10.64

klem:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5525482-hei-villemo3-s%C3%A5-hyggelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får frem svært positive kort angående dere to. det er som om dere er ment for hverandre, og en kan kanskje si at dere har vært sammen før, i tidligere liv. Dere klikker på det åndelige nivå og er som sjelevenner.

Svangerskapet ditt blir nok fint, problemene sitter nok mer i hodet ditt og frykten for at det ikke skal gå bra. Jeg ser ikke noe angående ks eller vaginalt.

Jeg fikk et guttekort, men må innrømme at selv har jeg mer en jentefølelse på deg.

Tusen takk for svar!!

Jeg følte at jeg hadde "kommet hjem" når jeg og sambo slo oss sammen, så vi har et bånd som er ganske sterkt tror jeg. Tror det blir vi for resten av livet.

Du har så rett når det gjelder meg og bekymringer også. Er en mester til å bekymre meg over ting som kan skje. Må lære meg å bare nyte det jeg har, og det er jo ikke rent lite.

Ser du noe angående jobben min? Gruer meg slik til å fortelle om graviditeten på jobb. Starter opp igjen etter forrige permisjon i august og tror neppe jeg blir særlig populær. Blir jeg å jobbe helt til jeg går ut i permisjon tror du?

Igjen, tusen takk for svar:)

klem

13.06.73

Jeg får svært positive kort angående karriere, så jeg tror ikke det blir noe problem å fortelle den lykkelige nyheten på jobb. Men jeg ser mulige uoverensstemmelser med kolleger, så noen vil kanskje se negativt på det. Jeg ser en lysere tid i vente, så du vil nok kunne klare å arbeide til permisjonen kommer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...