Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #1 Skrevet 1. juli 2006 Gjør det noe å ligge på magen?? Gravid i uke 13. Kan vel ikke gjøre noe så lenge det ikke er ubehagelig eller?
mor88venternr3 Skrevet 1. juli 2006 #2 Skrevet 1. juli 2006 Du kan ligge så mye du vil på magen, gjør det helt til du selv syntes det begynner å bli ubehagelig )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juli 2006 #3 Skrevet 1. juli 2006 leste at sted at om noe skal gjøre vondt for babyen må det være ubehaglig for deg først. og det sansynligvis ikke ubehagelig om du ønsker og sove på magen så bare sov du
Salvadora Skrevet 1. juli 2006 #4 Skrevet 1. juli 2006 sover delvis på magen enda jeg, er i uke 28!!! Begynner å bli litt "skvisa" nå, så jeg må vel ta til takke med å ligge på siden :-(
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 2. juli 2006 #5 Skrevet 2. juli 2006 jeg ligger på siden-magen på en måte og er i uke 27.. hvis jeg skal sole meg bak bruker jeg mye puter:) ikke no farlig ...
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 2. juli 2006 #6 Skrevet 2. juli 2006 Har hørt at man etter sjette måned skal unngå å ligge på magen. Men har også hørt at det blir ubehagelig for oss før babyene våre merker noe...
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 2. juli 2006 #7 Skrevet 2. juli 2006 Ligger og sover på magen jeg. Bare i uke 26enda da. Men sov på magen hele forrige svangerskap..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå