Gå til innhold

Feriehilsen fra mensana :-)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg brukte gårsdagen til å deppe litt og til å være trist over at jeg ikke fikk jobben.... og det der med den måsegreia var bare helt utrolig. Min far trodde jeg tulla da jeg fortalte det. Da jeg satte meg i bilen etter intervjuet så jeg at jeg hadde en diger bæsjeklatt i luggen! Æsj og atter æsj!

- men om hundre år er alltid glemt og jeg føler meg myye bedre i dag, på tross av at jeg er arbeidsløs..

Nå er min kjære og jeg i Stavern. Vi kjørte i hele natt og føler oss litt groggy etter å ha gått rundt. Bor på en militærgreie her som er akkurat som et flott hotell! - og GRATIS internett! Så nå sitter min kjære på en pc ved siden av og planlegger hvor vi skal padle i Sverige til uka.

Vi har fulgt en triatlonkonkurranse i dag, og i morgen skal sambo være med å konkurrere og jeg skal assistere. Etter det er det padling det skal dreie seg om, og vi planlegger ta båt over til Sverige..

Klokka 18 skal vi på grillings med triatlongjengen (triatlon er en konkurranse hvor man først svømmer noen km, så sykler og så løper).

Måtte bare se innom her hos dere når jeg hadde sjansen!

Håper dere har det kjempefint (magen min har vokst i natt!) og at magene har det bra. Sambo sier hei! :-)

Klem til dere alle!!!!

Sol og sommerhilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5524935-feriehilsen-fra-mensana/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann!

Koseli me en feriehilsen:)

Æ vil åsså på ferie....Bare to uke igjenn tell det e våres tur....Og da har æ vært på ultralyd og blidd førrlova....Samboern min har kjøpt ringan, og han vil vi skal førrlove oss den dagen vi skal på ul!

E ikkje det litt romantisk???

Wow mensana, så aktiv ;o) høres ut som en herlig ferie!!!!!! ha en strålende tur, og kos deg masse medmagen som vokser :o)

og til deg ronja: gratulerer så masse med forestående forlovelse :o) kjempe romantisk!!!!!

sommerklem

heeeiii!!

er det ikke fint i stavern?

der har jeg også vært! kjempekoselig sted!

( du er faktisk ikke langt unna meg, du nå :) ca 1 times biltur )

håper dere koser dere masse, og at triatlongjengen ga deg masse god mat! :)

gleder meg til å se bildet av den voksende magen når du kommer hjem!! ;)

hilse masse tilbake til samboeren din!!

god tur til sverige!

klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...