Gå til innhold

Heisann alle flotte jentene =)

Anbefalte innlegg

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, og jeg har lest meg rimelig bra opp.

Jeg har ikke vært på ferie, men følte for å ta meg en liten pause bra bim, da jeg var i det litt oppgitte og frustrerte hjørnet.

Men nå er alt så mye bedre =)

Det var meningen at mannen min skulle inn på sykehuset for å operere denne uka, men han har enda ikke hørt noe. Og det er jo både og, men så har jeg han her i alle fall nå, midt oppi el`en.

Fikk positiv el test i dag, og har masse el-slim. Tar Bisolvon tabletter denne gangen, bare for å ha prøvd det også..

Så nå er det bare å stå på og satse alt denne pp også!

Hvordan står det til med dere andre da??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5524919-heisann-alle-flotte-jentene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott ia69-at du fikk ha mannen hjemme til etter el.Jeg håper sol sommer og masse kos gir dere full klaff med spiren denne måneden.Synes det var lenge siden jeg hadde sett deg nå,fint du stakk innom og sa hei C";).Håper du får en fruktbar sommer!

Klem fra vilsågjerne.

Ja jeg venter enda:)

Hadde ikm på tirsdag.Negativ test enda i går.Ingen tante.Temperaturen holder seg høy,så om ikke tanta kommer og tempen synker så blir det ny test på mandag.Grusomt å vente slik,men hva annet kan man gjøre...Hadde tanta kommet hadde det vært kald pils til grillmaten for mor også i dag...hehe...Men det er ikke så farlig,lenge mellom man smaker slikt,så det er vel ikke sikkert man liker pils lengre heller...hehe...Vel det var en liten oppdatering,håper dere får fullt utbytte av el denne gangen!

Klem fra vilsågjerne.

hei ia69. Der var du ja. Skjønner at du trengte en liten pause fra forumet. Det gjør nok litt godt å tenke på noe annet innimellom. Det var synd at mannen din ikke fikk operasjonen sin, men samtidig greit at dere får med dere el da. Får håpe Bisolvon er vidundermiddelet som får "gutta" på gli.... Lykke til i dagene som kommer. Skulle det bli for heftig må du bare sende jordskjelvvarsel slik at vi skjønner hva som foregår...

ha noen flotte el-dager!

klem fra

Heisann =)

Om dere merker noen ristninger, så er det sikkert fra Møre...

Dere får bare holde det ut ett par dager til, da tror jeg det blir en megapause..=)

Har du prøvd Bisolvon tabletter martine68??

Merker jeg har en del el-slim akkurat nå, men tror ikke det er mer enn vanlig... men vanskelig å si egentlig.

Når har du ikm? Går du i den uutholdelige ventefasen kanskje?

Annonse

Jeg stappet kroppen full med Bisolvon tabletter denne pp-en jeg. Spiste 2 piller 3 ganger pr dag i 5 dager tror jeg det var. Men jeg tror faktisk ikke jeg har hatt el denne pp. Har ikke hatt det vanlige el-slimet slik jeg pleier å ha. I tillegg testet jeg neg. de dagene jeg pleier å ha el. Vi har nå hatt litt sex, men jeg tror faktisk ikke det ble noe denne pp-en nei. Jeg venter tanta torsdag eller fredag tror jeg. Så er det vell bare å starte på igjen når el nærmer seg.... Kanskje jeg prøver Bisolvan piller neste pp også. Jeg har allerede kjøpt el-tester slik at jeg har nok til å finne el. Den kan jo umulig være borte i 2 pp-er vell.

Ja, ikke sant... =)

Bisolvon får du reseptfritt på apoteket.

Har ikke prøvd dette før jeg heller, men nå er jeg villig til å prøve det meste.

Hvordan går det med deg da horatio?

Og til deg martine; det blir spennende i slutten av uka da! Det kan jo hende du har hatt el selv om du ikke oppdaget det..?

Håper i alle fall masse for deg!!

Hei ia69 :-) Ingen ting er så godt som en liten pause! Flott å høre at du er så positivt og optimistisk igjen. Fint at du fikk ha mannen din hjemme rundt el, men dere håper vel at han kommer inn for operasjon snart. Jeg forstår det jo slik at han har veldig vondt i perioder.

Vi har akkurat kommet hjem fra en langhelg i Europa. Rett før turen var jeg endelig ferdig med å blø etter min MA og jeg tror til og med jeg hadde EL i helgen. Selv om vi hadde lillepiken på 2,5 år på rommet, fikk vi god anledning til å snike oss til litt sengekos, så nå er prøving i gang igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...