Gå til innhold

Hvor mye/hva spiser dere i løpet av en normal dag?


TM2006

Anbefalte innlegg

Hmmmm, spiser jeg som en hest tro? Hvor mye spiser dere ca og hva består måltidene av i løpet av en normal dag?

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei;-)

jeg er i midten av min 5 uke nå å jeg har desverre mista appetitten.. men prøver å spise to ryvita knekkebrød til forkost med leverpostei med mel til/juice sammen med tran,jern og folat. lunch blir det en lett sak som en frukt eller noe, eller ingenting om det er en dårlig dag! Middag er stekt fisk/kylling kjøtt med tilbehør.. åsså kvelds spiser jeg knekkebrød.. prøver å spise litt grønnsaker/frukt mellom måltidene,men det er ikke så lett når appetitten er kjempedårlig å så blir jeg bare kvalm av å spise! men spør meg når jeg kommer lengre uti graviditeten da spiser jeg sikkert som en HEST!! hva som helst! hehe.. er jo vant med å spise mye for jeg trener hver dag,men er blitt lite av det nå pga hormonene som vrir opp ned på magen min..!

 

jeg tror det er veldig forskjellig på hva og hvor mye vi gravide spiser .. men det er veldig viktig å ikke spise mye av det dårlige! helelr spise mye av det bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hører ikke til her inne kommer fra timesett 2.

jeg spiser i værtfall 6 måltider om dagen, men klarer ikke spise så mye som før jeg ble gravid.

jeg tror ikke det er noen vits i og være redd for og spise formye nå når du har baby i magen. babyen tar ufatelig mye energi fra deg og jo mer næringstofer du får i deg jo bedre for deg og babyen din.

babyen tar det den skal ha så det du ikke får nok av går du i minus på. det betyr at du fort kan bli syk og det er ikke noe gøy og være syk med baby i magen. Man blir meget beskymret av det.

Spis så mye som du har lyst til og spise. det er jo en grunn til at du har lyst til det mener nå jeg.

vi er alle forskjelige, noen går opp masse i starten mens andre går ned. så bare spis du :D

 

lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått dilla på brunost på brødskive. Spiser 3 brødskiver til frokost med et KALDT glass melk. Lunch ,eple og ei gulerot. middag kan variere veldig alt fra pannekaker. kjøttkaker, fisk og hjemmelaget pizza.

Spiser Sjeldent kveldsmat. kan hende 2 brødskiver med brunost:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...