Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nevøen min har slått seg og fått et kutt rett over leppa. Legen ville ikke sy og sa at dette vil gå så bra. Er det noen som har erfaring eller gode råd på hvordan man kan unngå å få arr. Går det an å unngå arr. Gutten er 2 år.

Fortsetter under...

Skrevet

det beste er at det får gro selv.. da blir det mest sansynlig ikke arr.. hadde dem syd så har det kunna blitt arr.. men har arr noe å si da? sjarmerende at det vises at dem er i farta.. også når dem er stor.. har masse arr på fotan min jeg.. masse å fortelle til mine barn.. og dem synes det er artig å høre om det.. hehe

Skrevet

Jeg har et pittelite arr mellom overleppa og nesa. Fikk det da jeg skulle lære meg og sykle.. men tryna kraftig istedet.

Skrevet

KJøp Meform på apoteket.. Veeldig dyr bandasje som leger sår til arret blir nesten helt bort. Skal brukes lenge etter at såret har grodd.

Skrevet

Gutten vår fikk en bitteliten rift på overleppa etter en skogstur i barnehagen, nesten som et skrubbsår bare. Men fordi dette var i snørresesongen tørket det jo aldri ordentlig, og da det endelig hadde grodd var det en liten stripe der. Så hold såret så tørt som mulig!

Skrevet

Skriver under på dette.

Brukte slik bandasje på skulderen etter at et arr måtte bli omsydd...

Ble utrolig mye bedre. Det er kjempelurt å bruke bandasje/klebeplaster lenger enn det er skorpe, det blir ofte nesten som strekkmerker i slike sår.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...