Gå til innhold

Dette sp har sikkert blitt spurt 100 ganger her men...


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Når kjente dere liv første gang... Er 1.gangs.... Men føler etter hele tiden om jeg kjenner noen nye følelser nede i magen der..:)

Er 13+5 i dag..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, f da..... Feil forum igejn....sorry ass...:)

Men 2 gangs gravide, det er bare å svare altså..hehe..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må savne oss skikkelig, siden du bommer på forum så ofte....hehe. Kan nok ikke svare på spørsmålet ditt, siden dette er min første, men gleder meg skikkelig til å kjenne liv jeg og. Da er man liksom aldri alene. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente jeg kjente liv fra ca uke 15, men turte ikke stole på at det var det jeg kjente før sambo hadde hånda på magen og kjente det likt som meg. Det var ca i uke 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker ikke når jeg begynte å lure på om det var babyen jeg kjente forrige gang, men bevegelsene var så tydelige og sterke i uke 18, at da var jeg ikke i tvil lenger. (og da kjente også mannen det utenfra)

Men på begynnelsen kjentes det ut som luftbobler, nesten, så tenkte at det helt sikkert ikke var småtten, men i uke 18 ble de så sterke at jeg kjente at det var tydelige spark/armslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte se i boka mi... der sto det 18+4... rett etter ultralyden:)

Blir spennende å se nå som jeg er annengangs gravid.. om det blir tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se i boken min på forrigemann.. Jeg var sikker da jeg kjente noen sekunder med bevegelse 15+5.. Før det var det bare "sommerfugler" i magen.. Jeg var 20+6 da mannen kjente det utenpå magen også.. Jeg selv hadde kjent det utenpå en stund da, men mannen var ikke helt sikker før i uke20..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...