Mø schæl! Skrevet 1. juli 2006 #1 Del Skrevet 1. juli 2006 Familien til mannen min eier huset, og det ligger ganske øde til ute på en øy. Det er en gammel familiegård - og flere i familien har opplevd en rekke ubehagelige ting her. Svigermor har sett en mann som skubbet henne utfor trappen da hun skulle opp i andre etasje. Hun tror hun har funnet ut hvem denne mannen er, og det er en i slekta for flere år tilbake. Han har visstnok ganske stygg mot kvinner, og det ble fortalt at han herset rundt med kona si. Svigermor opplevde en rekke ting da hun ble gift med min svigerfar, deretter roet det seg igjen. For noen år siden giftet jeg meg med min mann, og da begynte ting å skje igjen. Svigermor tror det kan skyldes at det nå kom enda ei jente inn i familien. Både min mann og min svigerfar er veldig skeptiske til dette som de kaller "vås", men da svigerfar var alene der ute for noen uker siden - rapporterte han at han hadde hørt tydelige skitt ovenfor da han hadde vært nede i kjelleren. Og tro meg - HAN sier ikke noe sånt uten at han mener han har opplevd det. Så her skal vi på "ferie" da! Mannen min elsker å feriere her ute, og det ER en idyllisk plass, iallfall sett utenfra. Sist da vi var der alene (rett etter bryllupet), var min mann nede ved sjøen og jeg oppe i huset. Plutselig hørte jeg mannen min kom inn døra, gikk ned i kjelleren og romesterte der nede. Jeg gikk ned for å snakke med ham, men der var det tomt... sprang ned til mannen min, men han sa at han hadde vært ved sjøen hele tiden... Jeg kan også legge til at vi var der, min mann, jeg og vår datter, da datteren vår var rundt 3 måneder. Det er den verste natten i mitt liv. Det skjedde egentlig ingenting, men jeg følte det som en klam hånd rundt meg i rommet hele tiden og jeg fikk ikke sove noenting. Følte jeg hele tiden måtte følge med jenta vår. Dette kan jo selvsagt ha vært min egen redsel som slo til, men det var fryktelig ekkelt. Så nå er jeg redd for jenta mi! Jeg er egentlig ganske rasjonell av natur, men dette synes jeg er ekkelt. Huff ble langt dette, men er litt engstelig for tiden. Mannen min fnyser egentlig at det hele! Takker for tilbakemeldinger... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5523973-huff-n%C3%A5-skal-vi-snart-p%C3%A5-ferie-til-et-hjems%C3%B8kt-hus-samme-som-skravle/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. juli 2006 #2 Del Skrevet 1. juli 2006 uff dette hørtes ekkelt ut...men jeg hvet at om du tar kontak med KIMBY på [email protected] så hjelper hun deg med og rive ut disse folka...mot betaling.. Lykketil og ha en fin ferie.Håper alt går bra... Ville bare hjelpe..derfor jeg sa det.. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5523973-huff-n%C3%A5-skal-vi-snart-p%C3%A5-ferie-til-et-hjems%C3%B8kt-hus-samme-som-skravle/#findComment-5524269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mø schæl! Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 1. juli 2006 Takk for svar! Fint å ha i bakhodet det der :-)! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5523973-huff-n%C3%A5-skal-vi-snart-p%C3%A5-ferie-til-et-hjems%C3%B8kt-hus-samme-som-skravle/#findComment-5524400 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå