Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo

Når du måtte få tid,ork og anledning,ville du sett på meg litt og då?Å spå seg sjøølv er ikkje så lett akkurat.

Lurer sånn på om det blir attføring på meg no,og om det blir at eg begynne på skulen eg kom inn på ?Er ikkje heilt bestemt på det.Eller kanskje ny jobb etter eg er friskmeldt igjen.

Og tilslutt,kan du sjå om me bestemmer oss for fleire småfolk??

Eg er født 04.05.68,og mannen min er født 13.05.65

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5523942-villemo3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har kommet inn i en eller annen form for pause, og forsøker kanskje å løpe fortere enn du kan gå. Men det kommer en forsinket suksess og du vil se tilbake på denne rolige tiden med lengsel.

Du føler deg kanskje deprimert og pessimistisk for tiden, og klarer ikke helt å slappe av. Det er uansett håp i sikte. Verden stanser ikke selv om du har en pause. er det hindringer i forholdet, så er de muligens forårsaket av sperrer du sliter med angående deg selv.

Nok et kort om hvile kommer opp. Du trenger å slappe av, revurdere det du har oppnådd og nyte et fredfullt mellomstadie mellom før og det som skal komme. Et hint om å være glad for de barna du har fått og kanskje nøye seg med de? Et annet kort forsterker at du ikke bør storme fremover, men ligge litt lavt til omstendighetene endres.

Så ikke stort mer enn dette desverre...

Veldig vanskelig å spå seg selv ja, enig med den. Du er hjertelig velkommen til å spå meg om du har lyst. Ser du kjønnet på spiren min og om det er flere enn en? Har termin 1.mars, så jeg er ikke så langt på vei. Har et barn fra før også. Jeg er født 201080, mannen min 071178. Sleng bare på tilleggsopplysninger om du får opp noe:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5523942-villemo3/#findComment-5526158
Del på andre sider

Hei

Tusen takk for at du spådde meg.Ja stemmer det at eg har hatt ein pause i livet mitt no,for å sei det slik.Eg begynte i haust i jobben min som spl på natt på ein sjukeheim,og fekk problem med kneet rundt juletider.Vart i februar sjukemeldt,og det viste seg å være ein bruskskade.Og ja,eg har nok vært pessimistisk,og deprimert innimellom,særlig her for ei stund sidan.Og eg prøver å nyte denne stoppen som nok skjebnen har gitt meg for å bedre kunne sjå kva eg har,og få kvile meg litt.

No held me å å bygge på huset,og enda er det mest mannen,men snart blir det meir på meg og å gjere med det og.Ja eg har jo ein stor flott flokk, og alle friske.De treng jo mamma heile gjengen..Så for den del så har eg mange nok å hjelpe framover.Ja ting i forbindelse med jobben ordner seg nok etterkvart,uten at eg styrer for fælt på.

Eg får opp at du venter ein liten.Ein liten gut.Er det meir du lurer på så berre spør igjen.Dattera mi på tretten står å venter på pc en igjen....Ho er innpå msn.Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5523942-villemo3/#findComment-5532642
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...