Loise 2barnsmor ღ Skrevet 1. juli 2006 #1 Del Skrevet 1. juli 2006 Ville bare dele det med dere. For akkurat en uke siden fant jeg ut at jeg er gravid igjen!! Og i dag har vi 6års bryllupsdag.. Så her er det dobbelt feiring i heimen :0) Førstemann er en jente som snart er 17mnd. Så det blir 2år mellom barna. Jeg er så lykkelig!! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeMe? Skrevet 1. juli 2006 #2 Del Skrevet 1. juli 2006 Gratulerer med bryllupsdagen, håper dere får en kjempefin kveld sammen. Jeg kjenner faktisk 2 par som gifter seg i dag, samt ei som har termin i dag, så 1. juli må jammen være en lykkedag! Det er vel sikkert du enig i. ) Går det bra med deg og spira? Har ikke sett deg så masse her inne, håper formen er bra og at du slipper å være kvalm.... Jeg er 7+4 i dag, og nå føles det som om tida går litt fortere. De første 2 ukene bare sneglet seg avgårde. Snart ferie også nå!! Kos dere i kveld, og ha en skikkelig romantisk bryllupsdag! Masse klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 1. juli 2006 Takk MaybeMe med spire Jeg har ikke vært så veldig aktiv på 1 tri siden enda. Men det skal det bli en ordning på.. Ja, 1 juli er en flott dag. Jeg kjenner en som gifter seg i dag også.. Jeg har fin form. Bare lett svimmel av og til og lett uggen av og til, ellers er jeg helt normal. Håper du har fin form også..! Ja, de første ukene kommer til å snegle seg av gårde.. Men det skjer jo noe hele tiden. Om 3 uker skal jeg til legen, og da er det 1 uke til jeg har ferie,, og når jeg kommer tilbake fra 3 ukers ferie er jeg plutselig i uke 12.. Bryllupsdagen blir nok feiret en annen dag, for mannen jobber nattevaktshelg nå. Så han ligger og sover ut etter første vakten nå.. og skal på igjen i kveld.. Masse klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå