Storebror til to :) Skrevet 1. juli 2006 #1 Del Skrevet 1. juli 2006 Idag er jeg 8+0. Ikke så langt på vei, men vi har tenkt å fortelle det til familien vår. Jeg klarer ikke vente lenger ) hehe... Kan jo være like godt å dele en sorg som glede om noe skulle gå galt nå.. Noen andre som har sagt det så tidlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atlje Skrevet 1. juli 2006 #2 Del Skrevet 1. juli 2006 Vi sa det med en gang vi fant det ut, da var jeg vel litt over 5 uker på vei.. vi tenkte akkurat det samme som dere...ville gjerne ha noen der hele veien.. Det er nesten bare kvinner i Norge som har den derre 3 mnd regelen...det er jo i de tre første mnd vi trenger mest støtte, omsorg og at noen er der for oss.. så hvis dere vil...bare si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemus meg ;o) Skrevet 1. juli 2006 #3 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg er 7+3 nå, fant ut at jeg var gravid bare to dager etter forventet mens. Jeg sa det til mamma og pappa med en gang jeg... Blant annet fordi mamma og jeg skulle på ferie til Kreta. Så sa jeg det til bestevenninna mi med en gang. Vi har også sagt det til sambo sine foreldre og hans bestekompis. I tillegg har jeg nå sagt det til et par andre gode venner. Alle har imidlertid fått munnkurv, fordi jeg vil ha kontroll med hvem som vet det. Etter uke 12 kan de si det til så mange de bare lyster ) Jeg synes det handler om å si det til de man vet vil være der, dersom noe skulle skje *bank i bordet*. Og så handler det selvfølgelig om å dele gleden ) Vi har prøvd i snart to år, så vi er så glade, så glade ;o) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå