Gå til innhold

jenter med termin 26. hvordan går det med dere??


Gjest

Anbefalte innlegg

igår fra 16-01 hadde jeg kjempe vonde kynnere,de kom ofte og varte lenge.

 

håper at lille gutt venter 2 uker til. har så masse avtaler fremover, at jeg har ikke tid til fødsel ennå..

 

har belaget meg på å gå overtiden, så alt annet blir en liten bonus.

 

barna kaller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin den 25. Har vært plaga av modningsrier og har åpning, men ingen tegn på noe fødsel, har vært rolig denne uka. Så virker som jeg går til termin:-) Må si jeg begynner å bli litt lei i denne varmen, men prøver å nyte denne siste tida å være gravid likevel.

Får kose meg den siste tida jeg har alene med snuppa mi på 2 år:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det noe kynnere, men det viktigste er vel at babyen har festet seg. Skal ihvertfall ha ei uke hytteferie (nær sykehuset....), så babyen får ikke komme da. Har avtaler 12. og 14. juli, så da kan den godt fortsatt holde seg inne. Skal i bryllup 21. juli. Bare 10 minutters kjøring fra sykehuset, men ønsker VELDIG å få gått. Alle andre datoer kan babyen få.... Håper å ikke gå lenger over enn til 4. august da nære venner flytter utenlands 5. og vi gjerne vil at de skal møte knøttet. Gikk 14 dager over sist, så det er vel litt mye å ønske.

 

Synes ellers formen er bedre enn den var for et par uker siden. Mye er nok at babyen ligger litt lavere, men mest er det nok at pollenallergien er bedre etter jeg krøp til korset og startet på medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den 26. Her er alt rolig, litt kynnerer innimellom men det her roet seg i det siste.

 

Utfordringen her er å finne på sommerferieaktiviteter som selv mor kan være med på..

 

Håper foresten at jeg går litt over. På Lillehammer er det 80 stk som har termin i juli, og med ferieavvikling så blir det fort litt stress...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også termin 26. juli (ultralydtermin), men her er det heldigvis rolig. Det er tungt i varmen, hoven i kroppen, bekkenplager... men er så glad for at ultralyd fredagen visste at babyen har lagt seg med hodet ned. Etter uker med fokus på mulig setefødsel eller ks, så er vi i LYKKERUS!!! Håper bare at babyen blir liggende med hodet ned, så det kan bli en normal fødsel. Det er mye som skal ordnes ennå, så jeg håper å få gå litt over termin. Vi ønsker å få feiret 3 års dagen den 22/7 til sønnen vår, og så ville det vært greit om de ikke hadde bursdag så veldig nært hverandre. Lykke til jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ei lita gullpia den 2706, 29 daga for tidlig=)ho e bare helt utroli nydelig!!!!!!!!!!! E såååå forelska!!! Ho va 44cm å 2320 gram, 34 rundt hodet. Slike små ska ha pupp hver 3 time, tru d eller ei, mn d bli litt travwlt t den nybakte mammaen=)

Skriver mer om d senere, når æ kanskje får bedre tid... Oppsummert e d her d største man kan oppleve!!!

 

KlemmA T ALLE I 26.JULI-KLUBBEN=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin den 26., og i helgen har det begynt å skje litt ting. Jeg har ikke hatt særlig med kynnere før, men nå har de meldt sin ankomst. Jeg har hard mage som blir øm til og fra, og i går fikk jeg skikkelige tak i magen (med press ned bak) som kom med jevne mellomrom i en halvtimes tid. Føler meg ett skritt nærmere fødsel nå, i og med at jeg ikke har hatt så mye av dette før.

 

Tvi tvi jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynnerene har tatt seg noe opp i det siste, og hadde en kveld/natt med mye murring i ryggen i tillegg. Men det gikk tilbake. Så nå er det som før, dvs. kynnerer dersom jeg har travle dager.

 

Babisen kan godt vente en uke til, har lyst og nyte sommerværet denne uken :) er utrolig nok ikke lei denne magen enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ultralydtermin 26, men pga stort barn og komplikasjoner sist fødsel skal jeg inn for å måle babyen i dag!!!! og for å få modningsakupunnktur. Hvis babyen er stor og jeg er moden setter de meg sansynligvis igang 14 dager før, så det blir den 12. Holder nedtelling og er sikker på at det blir den 12. Blanda følelser, men gleder meg utrolig til å se og holde den lille. Det er varmt og tungt nå, ja, men jeg nyter også den siste tida. Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har termin 26.07, og her går det fint, eg er litt plaga av mensmurringar og bekkenløsning, men ingen fødeteikn enno. Skal på modningsakupunktur i dag ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! har termin 25., føler bra ingen tegn på fødsel,

ingen kynnere osv.

ingen plager utenom halsbrann av og til

Har lyst å ha det tidligere

men ikke ferdig å sette sammen senga med mannen min

ellers nesten alt klært

Litt kjedelig om dagene, alle er så opptatt

Så tror ikke det skjer nå

Gjør nesten hver dag strekkeøvelser for gravide med DVD

 

Håper å ikke gå over tid

Begynner¨å tvile om det blir slutt på dette en dag

og babyen kommmer ut da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...