Gå til innhold

Er det full sittestilling på nye Easywalker Sky? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp:o)

Skrevet

Sånn rett opp og ned? 90 graders vinkel? Jenta mi liker ikke å halvveis ligge når hun skal sitte, er altfor nyskjerrig til det. Kan jo gå glipp av noe viktig;-p

Har du denne selv? Hvis du har den, er du fornøyd?

*vil ha sånn jeg også*

Skrevet

Har ikke den selv nei,men har titta litt på den og prøvd og funnet ut det jeg kan...her er det jeg har så langt:

Rygg som kan legges helt ned, bumperbar, bedre handlekurv, svingbart hjul, regulert bart håndtak, 8 kg, sterk og smidig....men om man kan sitte i 90 graders vinkel vet jeg enda ikke. Det er et krav her i huset og. En annen ting er at mange klager på dårlig kalesje...så åpen at det ikke er mye vits i den. Det vet ikke jeg da, for har aldri sett vogna live:o)

Skrevet

Tusen takk for svar:o)

Skulle gjerne prøvd den live jeg også før jeg evt importerer den. Regner med at den er billigere å importere om ikke det plutselig skulle komme et kanon introduksjonstilbud;-D Lov å drømme? hihi

Skrevet

hvorfor ikke sende en mail til de som selger de i utlande og spørre om de har full sittestilling?

Jeg har sånne unger jeg og som ikke kan ligge litt... her er det rett opp i ryggen og titte rundt på verden!!

Det er en kjempefin vogn... jeg googla litt på den og da fant jeg en norsk chatte side med bilder av ei som hadde kjøpt den... nybaktmamma.no kan det stemme tro... kanskje du kan kontakte henne og spørre?? skal sjekke om jeg finner igjen siden jeg, så kan jeg få sjekka det!!

Skrevet

Det hadde vært kjempeflott!!

Tusen takk, Det ble en gutt.. :-D

Skrevet

http://www.babyjungle.nl/english-3wheels.htm

eller her... lengre ned på siden... da ser du... ungene ligger litt hengslengt bakover... så hvis du har sånne unger som meg som sitter som hun på bilde to fra venstre.. da blir de slitne i ryggen stakkars

• 2 uker senere...
Skrevet

Har tittet på den på Barneverden idag, og det er dessverre ikke noen bra sittestilling på ryggen. Det er så og si full liggestilling, men barn som vil sitte og se, må sitte uten støtte i ryggen, da den ikke kan settes opp.. Gutten min lå ganske langt bakover selv om ryggen var helt oppe.. Dumt... :o(

Skrevet

Har den kommet i de norske butikkene nå, Minnie Mom? Hva var prisen for sport + bag?

Skrevet

Ja, de hadde nettopp fått den inn på Barneverden her i Oslo. Hun visste ikke prisen, for de hadde nettopp fått den inn.... Men den koster 4.500 SEK på en svensk nettbutikk har jeg sett, da bare som sportsvogn. Tror den kommer på rundt 6.000 med bag. Synes den var veldig fin, men dumt at ryggen ikke kan settes helt opp. I tillegg var ikke fotbrettet justerbart, noe som gjør at vogna blir ganske kort... :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...