Gå til innhold

#¤% *¤"# !!! Vannansamlinger i kroppen... Hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pardon my French, men hva i h.. gjør jeg nå? Fingrene er som sosisser og det er dype inntrykkmerker i leggene som ikke går bort på evigheter. Har ikke lyst å få åreknuter heller. Hva kan jeg gjøre, annet enn å kutte ut salt, sukker og hvitt mel, heve beina når jeg sitter og prøve å trene mer? Har ikke lyst å svelle opp i sommervarmen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies at vann skal fordrive vann.... Selv føler jeg at inntak av vann ikke står i stil med hva som kommer ut.

Skrevet

Jeg har hørt at sitron skal hjelpe godt.. Feks masse sitron i vannet du drikker! Ellers skall mais, hvitløk/løk, kålrabi, og reddik hjelpe mot ødem.

Skrevet

Tre-fre liter van om dagen. Det skal visst hjelpe.

Her i gården hjelper det foreløpig, i hvert fall. Vann er supert mot andre ting også. Man føler seg skikkelig opplagt hvis man klarer de fire literne. Selv om det noen ganger også føles litt som man skal drukne. Men det lov å ha saft i vannet, eller sitron, eller agurk, eller mynte, eller noe annet med litt smak.

Skrevet

Mener jeg leste en tråd her der det kom mange gode råd... du kan jo søke på det. Et alternativ er å flytte til et kaldere sted... hos meg er det i hvertfall helt forferdelig i sommervarmen. Sitter med beina høyt eller i ei balje kaldt vann. Også de krampene som medfølger da... Huff og huff!

Skrevet

Husk at du ikke kan drikke Farris, den er full av salt.

Legen min siger at der ikke er noget og gjøre ved det, men det forsvinder etter fødslen................

Skrevet

Støttestrømper har jeg fått anbefalt... har ikke kjøpt selv enda men... har hørt de funker bra..må brukes hele dagen til du går å legger deg... forhindrer åreknuter og presser vann ut av bena hvertfall. Verre med fingra.. hihi,trange votter..neida..

Hjelper jo litt å hvertfall kunne gå normalt syns jeg da

Skrevet

Jeg er også veldig hoven. Gjør ikke noe spesielt for å bli kvitt det, for jeg tror nok det eneste man kan gjøre er å smøre seg med tålmodighet. Men sikkert lurt å være litt obs med tanke på sv.skapsforgiftning.

Sliter med at jeg er nummen i 4 av 5 fingre på høyre hånda. Føles som om jeg har brent meg kraftig på de, eller at de sover litt hele tiden. Virker som om noen nerver er i klem eller no. Noen som har vært borti dette? Skal ta det opp på neste kontroll på onsdag.

Skrevet

Ja man sku hatt en kran i hvert bein..så kunne man tømt av litt da det blir for ille

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...