Blind Gudinne Skrevet 30. juni 2006 #1 Del Skrevet 30. juni 2006 Fjerna teppet til lillefjert i dag- det han har sitti på..... Han kan da umulig sitte godt der! Det er jo liksom ikke noe plate å sitte på, bare "stoffet" som henger over jernet. Og kjenner jernet godt igjennom.... Og.... den beskyttellsesdelen som skal tres over fotstøtta så de ikke får beina mellom sprinklene, hvor festes den? Lillefjert sparker den bare litt opp og sitter og dingler med beina.... ( Dette var rotete forklart ser jeg, men pytt pytt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 4. juli 2006 #2 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg har den vogna og bruker sportsdelen, men skjønner ikke helt hva du mener... Jenta vår sitter godt i den. Så vidt jeg husker (vogna ligger i bilen nå), så er det en plate med polstring til å sitte på. Og så er det en pute som ligger over "fothvileren". Den er festet rundt, så den ligger ikke løs hos oss. Det høres nesten ut som at vognen din ikke er riktig montert! Du bør kanskje ta den med på butikken hvor du kjøpte den og spørre om det er rett slik den er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blind Gudinne Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juli 2006 Har vært og fikset det=) de påRudo skjønte ikke helt hvorfor jeg ikke hadde fått med den plata, men nå har jeg ihvertfall fått den, og vogna og alle delene er som de skal være. men takk for hjelpen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå