fått en flott gutt!! Skrevet 30. juni 2006 #1 Del Skrevet 30. juni 2006 Får jeg mye mindre jeg da, siden jeg har samboer? Ifødselspenger altså.. ser det er ei som spør hva summen er for alenemødre. Vi har to unger å betale på og en masse andre regninger, Den nye babyen vårres trenger jo akkurat like mye ting som andre små. Noen som vet hva summen ligger på, nå ble jeg nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilah Skrevet 30. juni 2006 #2 Del Skrevet 30. juni 2006 Nå skjønner jeg ikke helt hva du spørr etter.. Ønsker du støtte for å være alenemor når du har samboer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fått en flott gutt!! Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juni 2006 nei, denne 1 gangs stønaden? Har du ikke hørt om den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen og Engelen Luca Skrevet 30. juni 2006 #4 Del Skrevet 30. juni 2006 Engangsstønaden får man dersom man ikke har krav på fødelspenger. Og da har det ikke noe å si om man er alene eller har samboer, den ligger på ca 33000 for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaAskepott Skrevet 30. juni 2006 #5 Del Skrevet 30. juni 2006 pr januar 2004 ( trur eg.. hehe), så er summen på 33 584 kr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen og Engelen Luca Skrevet 30. juni 2006 #6 Del Skrevet 30. juni 2006 Legger også inn denne linken til trygdeetaten: http://www.trygdeetaten.no/default.asp?strTema=familie&path=f_oedsel_mrog_mradopsjon Her kan man lese om alle typer tilbud og ytelser, og hva som kreves for å få de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå