Gå til innhold

Noen som har måttet tatt flere graviditets tester før den ble positiv?

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg er nå 16 dager over ikm,har tatt 4 tester totalt (alle qr)men negativ...

Jeg har ingen tegn på at mensen vil melde seg...

Di eneste symptomene jeg har er smerte i lysken,og av å til nedover lårene,stikkeing i ryggen(kan nesten minne meg om sånne vokse smerter på et vis) er veldig støl å rar...jeg har et veldig opp å ned humør (blir helts SINT,hehe...)Magen min fungerer heller ikke liksom,må mye på do,både løs å hard på en gang...Ekkelt!Jeg blir fort veldig sliten...Vil helts bare ligge på sofaen...tihi!

Slutta på pillen i april,så jeg vet at det kan ta tid før mensen kommer...Kroppen har sikkert ikke kommet seg skikkelig etter p pillene...

Men er det noen som gi meg råd?

Takker så mye for svar....

Fortsetter under...

Hei du...

Jeg sluttet også med p-pillene på april og fikk min første mens den 31.mai..tror det er litt individuelt hvor lang tid det tar før syklusen er stabil igjen og kanskje det henger litt i hop med hvilke p-piller du gikk på også. Du har akkurat de samme symptomene som jeg hadde ser jeg før jeg til min store skuffelse fikk mensen her en dag.

Etter å dømme kan du nå kanskje være gravid ja, men det kunne kanskje være et råd å ta et besøk til legen for å få undersøkt det nærmere..ellers har jeg ikke noe annet svar på det egentlig..

Håper du finner ut av det og kanskje aller mest at du har en liten spire i magen c",)

Er nå bare kommet i min 2pp, men jammen skal jeg si at jeg begynner å bli utålmodig og det lover ikke akkurat bra =0)

Når det er sagt sier jeg til meg selv at jeg har ikke lov til å klage rett å slett for det er så mange som strever opptil et år og kanskje flere, så jeg må si jeg beundrer dem. Håper vi slipper å streve så lenge ihvertfall.

Var ikke akkurat så godt svar at det gjorde noe, men vet at jeg har dødd av utålmodighet å ville tatt en tur til legen itilfelle.

Tenk så arti om du har vært gravid da. Skal følge med nicket ditt framover nå..hehe..

Ja,det er jo akkurat det der da...Vi har jo koomet like langt i denne prøvinga.Man blir jo litt oppspilt å ivrig,det kan jeg skrive under på!!

Det er rart hvordan denne kroppen mixer å trikser med oss inni mellom.Tror nesten beste medisin vil være å ta det som det kommer...Ikke tenke så mye over at man har tatt steget ut i prøvingen,tror jeg ihvertfall,men det er sannelig ikke så lett da...Hehe!!

Det er altfor mange ufrivillige barnløse der ute i verden,å jeg synes jeg bare "syter å klager",blir nesten litt sånn små irritert på meg selv..Det går litt i hode på en når man er så "fersk",sånn føler jeg det av å til..=P

Håper bare ting roer seg litt her i huset,så får tiden å kroppen bestemme hva som skjer fremover!!

Blir nok lege på meg på mandag ja...Skal teste en gang til tror jeg,bare sånn for å ha det gjort!!!!Men gidder ikke sitte å gruble på dette her lengre...Ingen vits...

Vi får krysse fingre å tær vettø...Kanskje neste gang er vår tur!!!

Ha en fin fin helg da...Klemmer fra meg<3<3<3<3<3<3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...